כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

'הדרת נשים' באשדוד: מדבקות על פנינה רוזנבלום

בסניף 'מחסני השוק' באשדוד הוצמדו בתכשיר לשיער מדבקות על פניה של פנינה רוזנבלום • רוזנבלום: "אם הלקוחות רוצים אין בעיה, רק שיקנו את המוצר"

צילום: אתר אשדוד 10
צילום: אתר אשדוד 10



שוב 'הדרת נשים' באשדד: בסניף המקומי של רשת 'מחסני השוק' הוצמדו מדבקות לפניה של פנינה רוזנבלום, אשת עסקים ישראלית שתמונתה מופיעה על בקבוקי תכשיר לשיער של מותג הנושא את שמה.

ב'אשדוד 10', אתר חדשות מקומי, הגדירו את כיסוי פניה של רוזנבלום כ"בעיה מוזרה". באתר ציינו: "באשדוד מעולם לא הגיעו יחסי חרדים וחילונים לקיצוניות גבוהה, אך מאחורי הקלעים נראו סימנים קיצוניים לא פחות מאשר אלו שנראו בבני ברק ובית שמש".

אולם בניגוד לתקשורת, אשת העסקים עצמה הגיבה לאתר 'וואלה חדשות', כי היא מוכרת את המוצר במשך שנים רבות ולא נתקלה באף בעיה. "זו רשת גדולה שלא הייתה איתה בעיה באף חנות. אולי באזור החנות הספציפית הזו יש אנשים יותר דתיים, על אף שהתמונה שלי בכלל לא חשופה, זה רק פנים.

"הכי חשוב לי שיקנו את השמפו, בכל מקום שיש דתיים ורוצים לשים מדבקה על השמפו אין לי בעיה, העיקר שיקנו את השמפו שלי".

ב'מחסני השוק' אמרו, כי הוספת המדבקה בוצעה בעקבות בקשת לקוחות בסניף. "אנחנו קשובים לרחשי ציבור הלקוחות בסניף הזה, שנמצא בתוך קהילה חרדית. כל עוד הדבר לא מפריע למי שמוכר את המוצר - כמו פנינה רוזנבלום - וזה בהסכמה איתה, זה בסדר גמור מבחינתנו".

צילום: אתר 'אשדוד 10'

הדרת נשים שיער פנינה רוזנבלום תמונה מדבקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד