כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ידע הציבור וישתמש

סערה בחוץ? 'רמי לוי' מגיע אליכם עד הדלת

תושבי ביתר, בית שמש, גוש עציון, טלזסטון ושכונות ירושלים: גבעת שאול, הר נוף, בית וגן, רחביה, רמות, רמת שלמה ועזרת תורה 'רמי לוי' עכשיו גם באונליין. מגיעים אליכם עד הבית!

סערה בחוץ? 'רמי לוי' מגיע אליכם עד הדלת
רמי לוי אונליין צילום: יח"צ

החורף כבר כאן...  קר וגשום בחוץ. הרוחות מכות ללא רחם בעוברים ושבים, מעטים ההולכים ברחוב. החושך יורד בשעה מוקדמת ואין חשק לצאת מהבית, כיף יותר להסתכל על טיפות הגשם מהחלון ולהתכרבל מתחת השמיכה מאשר לצאת החוצה. לצאת לקניות? מחוץ לתחום החשיבה כרגע...
בשורה משמחת! 'רמי לוי' מנגישה את הקניות בצורה שתוכלו למלא את הבית בשפע, בכשרויות הכי מהודרות ובמחירים שרק ב'רמי לוי' יודעים לתת.

שעות רבות של חשיבה ופיתוח השקיעו הצוות במשרדי 'רמי לוי' כשהמטרה היא אחת - להביא לצרכן החרדי את המוצרים הכי טובים, בכשרויות הכי מהודרות, במחירים הכי משתלמים.

לפני שאתם מתחילים בקנייה שימו לב לכפתור המהדרין בדף הבית, לחצו עליו ובחרו את הכשרויות המועדפות עליכם והפיצ'ר יסנן ויציג רק את המוצרים תחת הכשרויות שבחרתם.
סיימתם את הקנייה? בחרו מתי נח לכם שהמשלוח יהיה אצלכם בבית. בוקר, ערב או מתי שתבחרו. הצוות המסור יביא את המשלוח עד הדלת ארוז בצורה מבוקרת בקירור או בחימום בכדי לשמור על טריות וטיב המוצרים במקסימום.

מזמינם אתכם להיכנס וליהנות מחוויית קניה, ממגוון עצום, מכשרויות מהודרות, ממחירים שיש רק ברמי לוי>>>

'רמי לוי'- סל הקניות החרדי הזול במדינה!

רמי לוי קניות אונליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד