י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אופטימום: דור הסוללות החדש של דורסל מגיע לישראל

אופטימום - הדור החדש של סוללת אלקליין מבית דורסל מעניק למכשירים תוחלת חיים ארוכה יותר או הספק רב יותר, בהתאם לצורך

אופטימום: דור הסוללות החדש של דורסל מגיע לישראל
סוללה מיוחדת צילום: יח"צ

סוללות ניידות חשובות לנו כיום יותר מתמיד. רבים מהמכשירים שבבעלותנו, הפועלים על סוללות AA או AAA, הופכים לתובעניים יותר וזקוקים לסוללה, המסוגלת לעמוד בדרישות הבצוע הספציפיות שלהם – דורסל אופטימום החדשה, אשר מגיעה לישראל בימים אלה.

אופטימום – הסוללה שיכולה לתת מענה לדרישות ההספק  של המכשירים העכשוויים

מכשירים המופעלים באמצעות סוללה הם חלק בלתי נפרד, שרק הולך וגדל בחיי היומיום שלנו. צורכי המכשירים מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: מכשירים שמנצלים את תוספת האנרגיה ליתרון בהספק (כמו צעצועים ממונעים) ומכשירים שמתרגמים את תוספת האנרגיה ליתרון בתוחלת החיים (כמו בקרי משחק מסוימים). כך צרכנים יכולים לחוות את מלוא הפוטנציאל של המכשירים כשהם פועלים במיטבם.

לדוגמה: צעצוע ממונע יכול לעבוד במיטבו כשהוא נע מהר או כשהוא מסוגל להתגבר על מכשולים רבים; בקר משחקים, לדוגמא קונסולת משחק, יכול לעבוד במיטבו כשהוא ממשיך לעבוד ביעילות משחק אחר משחק.

סוללת דורסל אופטימום מנסה לענות על דרישות האנרגיה הללו בעזרת הטכנולוגיה החדשה שלה, המעניקה למכשיר תוחלת חיים ארוכה יותר או הספק רב יותר, בהתאם לסוג המכשיר שבו נעשה שימוש בסוללה.

אופטימום – טכנולוגיית סוללה חדשה

דורסל אופטימום מביאה סוג חדש של טכנולוגיה לסוללות אלקליין AA/AAA. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לסוללה להתאים את עצמה לצורך של המכשיר, בין אם מדובר במכשירים שדורשים ביצועים עוצמתיים יותר או משך זמן שימוש רב יותר.

כדי להבטיח שיפורים פורצי דרך כאלה בביצועים, דורסל הינדסה מחדש את טכנולוגיית הקתודה (cathode (שלה (האלקטרודה שממנה יוצא זרם חשמלי) והוסיפה רכיב ספציפי חדש המבוסס על 14 פטנטים ((patent pending ומהווה "בוסטר" משמעותי.

התוצאה היא הסוללה בעלת צפיפות האנרגיה הגבוהה ביותר מבין סוללות האלקליין של דורסל, המספקת  יותר חיים או יותר הספק בהתאם לסוג המכשיר

אופטימום – מארז חדש ונוח המשמש גם כתיבת איסוף לסוללות משומשות

העיקרון של יותר חיים מתורגם באופן ייחודי גם לאריזה החדשנית של סוללות אופטימום. האריזה נוחה לשימוש וגם הופכת לתיבת איסוף לסוללות משומשות ובכך עושה סדר ב"אוסף" הסוללות הנמצא בכל בית.

העיצוב הייחודי נועד לעזור למקד את תשומת הלב של הצרכן בצורך למחזור סוללות, ולהזכיר לכולם להביא את הסוללות המשומשות לנקודת האיסוף בזמן. הצבת הסוללות המשומשות במהופך בתוך המארז, תסייע להבדיל בינן לבין הסוללות החדשות.  גם המארז עצמו, עשוי מקרטון וניתן למחזור מלא.

*מספק אורך חיי סוללה גבוה יותר ביחס למשך הזמן הממוצע המינימאלי לסוללות AA ע"פ מבחן IEC 2015 למצלמות דיגיטליות או תוספת כוח סוללה במגוון רחב של מכשירים בהשוואה לסוללות דורסל אלקליין  AAהבאות בתור בטיבן .

התוצאות עשויות להשתנות בהתאם לדפוסי השימוש במכשיר. למידע נוסף: www.Duracell.info

 

סוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד