י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
'טפחות לעילא'

גם משכנתה על הדירה וגם הלוואה למימון ההוצאות הנלוות

לקוחות משכנתה הפותחים חשבון עו"ש במזרחי-טפחות נהנים פי שלושה: גם משכנתה בתנאים משופרים, גם הלוואה של עד 100,000 ₪ בפריסה רחבה ובריבית מועדפת וגם בנקאי אישי שזמין במגוון ערוצים

גם משכנתה על הדירה וגם הלוואה למימון ההוצאות הנלוות
מזרחי טפחות צילום: יח"צ

רכישת דירה היא עניין יקר ולקיחת משכנתה היא צעד מתבקש ואפילו הכרחי עבור חלק גדול מהאוכלוסייה. מלבד מחיר הדירה עצמה יש מסביב לרכישה עלויות נוספות, שמצטברות לסכומים גבוהים, לרבות הוצאות מיסים (מס רכישה), עורך דין, תיווך, ריהוט, שיפוץ ועוד.

'המומחים של טפחות' מציעים לכם את 'טפחות לעילא' – לוקחים משכנתה בטפחות ובנוסף פותחים חשבון עו"ש במזרחי-טפחות ונהנים פי שלוש: גם משכנתה בתנאים מועדפים ובהתאמה אישית, גם הלוואה עד 100,000 ש"ח בפריסה רחבה ובריבית מועדפת וגם בנקאי אישי שזמין בסניף ובמגוון ערוצי תקשורת.

'המומחים של טפחות' לוקחים בחשבון את העובדה שמלבד מחיר הדירה עצמה יש מסביב לרכישה עלויות נוספות, שמצטברות לסכומים גבוהים, ובמטרה לסייע ללקוחות להשלים את תהליך רכישת הדירה באופן מיטבי, מציעים את 'טפחות לעילא'.

האמור לעיל הינו בבחינת מידע בלבד ואינו מהווה הצעה למתן ההלוואה. מתן כל סוג אשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

חייגו עכשיו 8860*

מזרחי טפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד