י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דרמה במדגסקר

המסוק התרסק ושר המשטרה שחה במשך כל הלילה

שר המשטרה של מדגסקר נפלט ממסוק תקול מעל הים. הוא שחה במשך 12 שעות עד שהגיע לחוף מבטחים. לתושבים שמצאו אותו אמר "לא הגיע זמני למות". גם הטייס עשה מסלול דומה ונותר בחיים

המסוק התרסק ושר המשטרה שחה במשך כל הלילה
השוטר שניצל צילום: צילום מסך

סרג' גל התמנה רק לפני חודשים אחדים לתפקידו כשר המשטרה במדגסקר, ולא חלם כי שמו יתפרסם כל כך מהר בעולם כולו. ביום שלישי השבוע יצא השר במסוק לסיור מעל הים, כדי לעקוב אחרי חיפושים שהתבצעו אחר סירה שטבעה בים ועשרות בני אדם הוגדרו כנעדרים.

בעיצומה של טיסת הסיור אירעה תקלה במסוק והוא החל לאבד גובה. השר והטייס של המסוק הצליחו להיפלט ממנו לפני שהתרסק אל הים. הם צנחו כל אחד בנפרד אל הים, כשהאחד לא יודע על גורלו של האחר.

האירוע התרחש בסביבות השעה 17:30 בערבו של יום שלישי, ולאחר שהגיע אל המים, החל השר גל לחתור בין הגלים, עד שהגיע כ-12 שעות מאוחר יותר, לאחר שהאיר הבוקר, לחופה של העיירה מהמבו.

תושבים בעיירה הבחינו בשר המשטרה, שהתקשורת כולה עסקה בהיעדרותו ובמבצע החיפושים המתנהל אחר גופתו, כך חשבו. השר נראה לפתע כשהוא משרך רגליו על החוף. התושבים מיהרו להציע לו כיסא נוח, עליו הוא השתטח בתשישות.

לאלו שצילמו אותו הוא אמר כי ישמח אם יפרסמו את התמונה כדי שמשפחתו תדע שהוא נשאר בחיים. "לא הגיע הזמן שלי למות", אמר השר בן ה-57. יש לציין כי גם הטייס שנפלט יחד עמו מהמסוק, עשה מסלול דומה והגיע גם הוא בסמוך לחופה של אותה עיירה.

מדגסקר התרסקות מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד