ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דיבר בערבית

משטרת לונדון מחפשת אחר גבר שאיים לרצוח יהודי עם סכין

גבר שהחזיק סכין איים לרצוח יהודי בצפון לונדון. לפי העדויות הוא אמר כי הוא "רוצה להרוג את היהודי הראשון שלי". האירוע התרחש במהלך חג חנוכה האחרון

משטרת לונדון מחפשת אחר גבר שאיים לרצוח יהודי עם סכין
שוטרים בלונדון. אילוסטרציה צילום: pixabay

משטרת לונדון פתחה במצוד אחר תוקף עם סכין שהיכה ואיים להרוג גבר יהודי בתוך חנות של רשת מרקס אנד ספנסר, בצפון לונדון, במהלך חג החנוכה האחרון.

המשטרה פרסמה תמונה של האיש אותו הם מחפשים "ביחס לתקיפה בנסיבות מחמירות, שהתרחשה בווסט המפסטד ב-2 בדצמבר, במהלך חנוכה".

על פי הדיווח בבריטניה, התוקף סיפר לקורבן, שהוא מחפש יהודי להרוג, לאחר שעקב אחריו בתוך החנות ולטענתו היכה אותו בראשו לפני שאמר לו: "אני לא הולך עד שאתה מת". החשוד, שדיבר ערבית והיה גם בעל מבטא מזרח לונדוני, מתואר כאפרו אמריקאי ואולי ממוצא סומלי, בן 25 עד 30. התוקף אמר לקורבן שהוא רוצה 'להרוג את היהודי הראשון שלי', לפני שרדף אחריו ברחבי החנות והיכה אותו.

שרת הפנים הבריטית פריטי פאטל כתבה בציוץ: "תקרית אנטישמית מטרידה מאוד בצפון לונדון. אשאר בקשר הדוק עם המשטרה וארגון השמירה היהודי ככל שהחקירה תתקדם, ואני קוראת לכל מי שיש לו מידע לפנות למשטרה באופן מיידי".

מנהיגי הקהילה היהודית זעמו על המשטרה, לאחר שנאמר לקורבן שהתלונן שייקח להם שעה להגיע למקום, זאת, למרות שאמר לשוטרים כי התוקף אמר שבכוונתו להרוג יהודים. מהמשטרה נמסר כי הם מקבלים אלפי טלפונים מדי יום וכי המקרה לא נחשב בראשונה בעדיפות גבוהה מכיוון שבזמן ביצוע הקריאה הראשונה החשוד עזב את האזור.

משטרת לונדון איומים ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד