ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סמוך לכניסת השבת

קבינט הקורונה אישר; כך יפעלו הקניונים

סמוך לכניסת השבת, אישרו השרים במשאל טלפוני, את מתווה הקניונים, עליו הוחלט בדיון קבינט הקורונה ביום שלישי האחרון | תו סגול בקניון; תו ירוק בחנויות עצמן | פרטי המתווה 

קבינט הקורונה אישר; כך יפעלו הקניונים
קניון בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סמוך לכניסת השבת, חברי ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה) אישרו במשאל טלפוני את מתווה הפעילות בקניונים ובמתחמי המסחר כפי שהמליץ משרד הבריאות, בדיון הקבינט שהתקיים ביום שלישי האחרון. 

במסגרת ההחלטה נקבע: קניונים יפעלו במתכונת של תו סגול, על פי יחס תפוסה של 1:15 (אדם אחד בכל 15 מטרים). ובנוסף, כניסה לחנויות ששטחן עולה על 100 מ"ר תתאפשר בכפוף להצגת תו ירוק, הן במתחמים פתוחים והן בקניונים ובמתחמי קניות סגורים. חובת התו הירוק תחול גם על העובדים בחנויות אלו.

דוכני המזון בקניונים יתנו שירות ללקוחות בכפוף להצגת תו ירוק, ולא תתאפשר בהם ישיבה אלא איסוף עצמי בלבד. כן, כניסה למסעדות הממוקמות בתוך קניון תתאפשר בכפוף להצגת תו ירוק, בהתאם למתכונת הנהוגה כיום במסעדות.

כמו כן, התו הירוק בקניונים ובמתחמי המסחר לא יחול על מקומות המספקים שירותים חיוניים, כגון: חנות למכירת מוצרי היגיינה (פארם), חנות אופטיקה, חנות למכירת עזרים רפואיים, מרכול, מכולת או סופרמרקט. במקומות אלו תימשך המתכונת הנהוגה כיום, כלומר תו סגול ביחס תפוסה של 1:7. 

התקנות שאושרו אמש ע"י השרים, ייכנסו לתוקפן בחצות הלילה שבין יום א׳ ליום ב׳, בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת. 

תו ירוק קבינט הקורונה תו סגול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד