י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"רשלנות פושעת" | צפו

סמוך לשבת: לוחמי האש הוזעקו לעיר החרדית, וזה מה שגילו בארון החשמל

לוחמי האש שהוזעקו לשריפה בבניין מגורים במודיעין עילית, הופתעו לגלות בארון החשמל, הזנות כפולות לדירות באופן פיראטי | טפסר שיקו בר דב, מפקד מחוז יו"ש: "במקרה זה מדובר ברשלנות פושעת! אלמלא תגובתם המהירה של לוחמי האש היה יכול להיגרם אסון"

סמוך לשבת: לוחמי האש הוזעקו לעיר החרדית, וזה מה שגילו בארון החשמל
ההזנות הכפולות בארון החשמל צילום: כבאות והצלה יו"ש

סמוך לכניסת השבת הוזעקו לוחמי האש לעיר מודיעין עילית, בשל שריפה שפרצה בארון חשמל בבניין מגורים בעיר. צוותי הכיבוי שהגיעו למקום הופתעו לראות הזנות כפולות לדירות באופן פיראטי, וכי עקב העבודות הרשלניות חדרו מים אל הארון וגרמו לקצר.

"ביום שישי דקות ספורות לפני כניסת השבת התקבל דיווח על שריפה בארון חשמל בבניין מגורים בעיר מודיעין עלית", אמר להב ליאור אלקריף, קצין המבצעים של תחנה אזורית בנימין. "עם הגעת הצוותים למקום זיהו בעירה בארון החשמל אשר גרמה לעשן בלובי הבניין".

"אולם", הוסיף קצין המבצעים, "מה שתפס את תשומת הלב של לוחמי האש הוא ההזנות הכפולות הקיימות בלוח. לצד מונה חברת החשמל קיים מונה נוסף לחשמל המגיע מגנרטור חיצוני. מעבר לליקויי הבטיחות בחיבורי החשמל שנעשו שלא על פי התקן, עקב העבודות נוצרה נזילת מים על ארון החשמל, מה שיצר קצר ואף שריפה."

טפסר שיקו בר דב, מפקד המחוז מסר: "במקרה זה מדובר ברשלנות פושעת! אלמלא תגובתם המהירה של לוחמי האש היה יכול להיגרם אסון".

מפקד המחוז הוסיף כי "רק לפני מספר ימים פרצה שריפה בלובי בניין במודיעין עלית, לוחמי האש חילצו מבעד לעשן וללהבות משפחות שלמות, וארבעה תושבים ביניהם ילדה קטנה ותינוקת נזקקו לטיפול רפואי"

"מקרים מעין אלו, זלזול בהוראות החוק והבטיחות מובילים לאסונות! אני קורא לציבור, הקפידו על הוראות הבטיחות, הימנעו מכל פעולה העלולה לסכן את חייכם וחיים היקרים לכם", הוסיף טפסר שיקו בר דב.

מודיעין עילית ארון חשמל שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד