כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא התייחסה לנכדיה

הודעה יוצאת דופן: המלכה אליזבת' מתגעגעת

מלכת אנגליה, אליזבת', פרסמה כנהוג הודעת ברכה לתושבי הממלכה לרגל השנה האזרחית החדשה | המלכה בחרה להתייחס למות בעלה והשמיטה כל אזכור לנכדיה שבחרו לנתק קשר עם ארמון המלוכה 

הודעה יוצאת דופן: המלכה אליזבת' מתגעגעת
ארמון המלוכה הבריטי צילום: unsplash

בהודעה לרגל השנה האזרחית החדשה, הרגשית ביותר אי פעם, אמרה המלכה אליזבת' כי היא מתגעגעת לבעלה פיליפ שהלך השנה לעולמו בגיל 99, המלוכה תיארה את בעלה המנוח כאדם נפלא. פיליפ היה בעלה במשך 73 שנים עד מותו באפריל בגיל 99.

"למרות שזאת תקופה של אושר גדול ושמחת חיים עבור רבים, חג המולד יכול להיות קשה עבור אלה שאיבדו את יקיריהם", אמרה המלכה. "במיוחד השנה אני מבינה למה".

המלכה לא התייחסה לנכדה הארי או לאשתו מייגן, לאחר שהזוג בחר לעזוב את הארמון ועבר לארה"ב, הזוג הביך את משפחת המלוכה מספר פעמים בשנה האחרונה, לעומת זאת המלכה שיבחה את בנה צ'ארלס יורש העצר, את אשתו קמילה, ואת נכדה וויליאם ואשתו קייט במהלך הודעת חג המולד שלה.

הודעת חג השנה האזרחית החדשה של המלכה, היא מרכיב יסוד במסורת הבריטית. המסורת החלה בשנת 1932 כאשר המלך ג'ורג' החמישי, סבה של המלכה ויקטוריה, השתמש ברדיו כדי לברך את אזרחי בריטניה.

כשהמלכה הנוכחית בת ה-26 עלתה לכס המלכות ב-1952, היא השתמשה בשידור הראשון שלה כדי להודות לתושבי בריטניה על תמיכתם וביקשה מהם להתפלל עבורה לקראת הכתרתה בשנה שלאחר מכן.

ארמון בקינגהאם המלכה אליזבת הדוכס פיליפ הנסיך הארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד