י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפך לוויראלי

מרגש: מכתב ההתנצלות שכתב הילד הבני ברקי לבעלי חנות הצעצועים

בעלי חנות צעצועים בב"ב, הבחינו בצעצוע שנעלם מהמדף והופתעו לקבל לאחר מס' ימים מעטפה ובו מכתב התנצלות המתייחס לצעצוע הנעלם שכתב ילד בצירוף סכום עלות המוצר

מרגש: מכתב ההתנצלות שכתב הילד הבני ברקי לבעלי חנות הצעצועים
מכתב ההתנצלות שכתב הילד צילום: יוסי ריינר

מודה ועוזב ירוחם: בעלי החנות "בומבה טויס" בבני ברק הופתעו לקבל מעטפה עם פתק ששורבט בכתב יד ילדותי ובו בקשת התנצלות על צעצוע שלקח הילד מהחנות ללא רשות בתוספת סכום כסף שצורף למעטפה.

המכתב שפרסם כתב "בחדרי" בטוויטר, זכה לאלפי לייקים ועשרות תגובות ושיתופים מה שהפך את המכתב לוויראלי לחלוטין.

בשיחה ל"בחדרי חרדים" מספר מ. בעל החנות, כי בשבוע שעבר הבחינו העובדים באריזה של שעון דיגיטלי לילדים כשהיא ריקה והשעון שהיה בתוכה נעלם. "הבנו עד מהרה ש"האבידה" שוכנת בכיסו של ילד שככל הנראה לא הצליח להתאפק והחליט "לאמץ" את השעון מבלי לשלם עליו"

למרות הכאב שבדבר, מספר מ. "האמנו שהשעון יוחזר או ישולם ולכן השארנו את אריזת השעון בפינת המדף. האמת שזה קרה די מהר ובהחלט הופתעתי" ממשיך מ. "כמה ימים חלפו ואברך שהופיע בחנות ביקש מהמוכרת להעביר מעטפה לבעל החנות".

מכתב ההתנצלות שכתב הילד

פתחתי את המעטפה והתרגשתי לראות מכתב צבעוני ששורבט בכתב יד ילדותי ובו בקשת התנצלות מתוקה המתייחסת לשעון הנעלם בצירוף סכום עלות השעון.

"אנחנו מבינים שיש ילדים שלא יכולים לעמוד בפיתוי המסנוור כשהם נכנסים לחנות צעצועים" ממשיך לספר לנו מ. בעל הרשת 'בומבה טויס', לדבריו: "הערכתי עד למאוד לראות שישנם הורים שדואגים לחינוך ילדיהם וגורמים להם שיתחרטו על מעשיהם בדרך זו. זה מפעים ומרגש בוודאי כהורה לילדים".

ראיתי שהרבה תקפו את פרסום המכתב, כשתוהים איך יתכן שילד לוקח מחנות ללא רשות, "לאותם אלו אני אומר, שהחוכמה היא לא - לא לטעות, אלא לדעת לתקן את הטעות, ואפשר לציין שהאב יחד עם בנו עשו זאת בצורה המיטבית ביותר", מסיים מ. את השיחה הנרגשת ל"בחדרי חרדים".

 

 

 

חנות צעצועים ילד מכתב התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד