כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חוויה מטלטלת

הזאבים נמלטו מגן החיות ונורו לעיני המבקרים

תשעה זאבים נמלטו מגן חיות במהלך שעות הביקור, הם נורו לעיני המבקרים. ארבעה מהם מתו ואילו חמישה הורדמו והוחזרו לכלובם. למרבה המזל כל המבקרים פונו בזמן ולא היו נפגעים בתקרית החריגה. בעלי הפארק סיפרו כי מדובר בזאבים חדשים שרק לאחרונה הובאו לפארק

הזאבים נמלטו מגן החיות ונורו לעיני המבקרים
להקת זאבים צילום: pixabay

גן חיות בדרום צרפת נסגר באופן זמני על ידי הרשויות המקומיות, לאחר שלהקת זאבים נמלטה מהמתחם שלה והסתובבה בגן במהלך שעות הביקור.

תשעה זאבים נמלטו מהמתחם שלהם בסוף השבוע האחרון בגן החיות Trois) Vallées) טרואה ואלה במונטרדון-לבסוני, כ-100 קילומטרים מזרחית לטולוז, כך דיווחו כלי תקשורת בצרפת.

ארבעה זאבים נורו למוות לעיני מבקרים, חמשת הזאבים הנותרים הורדמו והוחזרו למכלאותיהם על ידי גורמים מקומיים מקצועיים שהוזעקו למקום. החיות השחיתו פתחי בטיחות וטיפסו על גדר, אך לא הצליחו להימלט מגבולות גן החיות. הפקיד המקומי פביאן צ'ולט אמר כי גן החיות פונה בהצלחה וכי לא היו נפגעים. "לא היו הרבה אנשים בגן החיות באותה עת ובשום זמן לא היה הציבור בסכנה מיידית", הוסיף; "עם זאת, בעיית האבטחה גרמה לכך שגן החיות היה צריך להיסגר כעת עד שהבעיות יתוקנו". 

בעלי הפארק, סיפר לתקשורת כי הזאבים, שרק לאחרונה הגיעו לגן, נמלטו לאחר שחיבלו במתקני האבטחה, אך לא הצליחו להשיג את מבוקשם ולא יצאו אל מחוץ לגן החיות עצמו. "עקב התנהגות חריגה ומסוכנת של חלקם, ארבעה זאבים נהרגו בצער על ידי אנשי הפארק", הוסיף, והדגיש כי מבקרים פונו מיד מהפארק.

בהודעה שפרסם נאמר, "מול התנהגות חריגה ומסוכנת של חלקם, יישמנו את פרוטוקול האבטחה המחמיר מאוד הנהוג, ולמרבה הצער נאלצנו לירות בארבעה זאבים על ידי צוות הפארק, בשום שלב לא באו בעלי חיים אלה במגע עם אנשים, או היוו איום על מבקרים או פקידי הפארק. כל אמצעי הזהירות ננקטו בכל עת, בעיקר עם פינוי מיידי של הציבור".

גן חיות צרפת קבוצת זאבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד