י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביצעתם עבירת תנועה? איך עו"ד תעבורה יכול לעזור

אם ביצעתם עבירת תנועה, הוזמנתם להתייצב בתחנת המשטרה או אם הוגש כנגדכם כתב אישום תעבורה, עליכם לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ, סיוע וליווי מטעם עורך דין תעבורה

ביצעתם עבירת תנועה? איך עו"ד תעבורה יכול לעזור
תמרור עצור צילום: unsplash

אנחנו שומעים מידי יום על עבירות תנועה באמצעי התקשורת השונים לרבות: רדיו, טלוויזיה ואף בפייסבוק וביתר הרשתות כאשר כל עבירה עשויה להוביל לתוצאות בדרגות חומרה שונות החל מפגיעה ברכוש בלבד ועד למקרים חריגים המלווים בפגיעה בנפשות.

לאור האמור, אם ביצעתם עבירת תנועה, הוזמנתם להתייצב בתחנת המשטרה או אם הוגש כנגדכם כתב אישום תעבורה, עליכם לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ, סיוע וליווי מטעם עורך דין תעבורה. בכתבה זו נציין את חשיבות ההסתייעות בידי עורך דין תעבורה בהתמודדות מול התיקים השונים.

רקע אודות עו"ד תעבורה

יש הטוענים כי לעורך דין לדיני תעבורה יש יכולות על, שהוא ממש כמו קוסם. חשוב לציין כי לעורך דין בתחום זה, אין יכולות ייחודיות. הכוונה היא לכך שיש לו את האפשרות למצוא פרט קטן בתוך המקרה שלכם שיכול לשנות את כל התמונה. חשוב לציין שאין מדובר בקסם, אלא מדובר ביכולת ובניסיון של העורך דין בתחום, כך שמתאפשר לו לראות פרטים קטנים שאדם מן היישוב אינו יכול לראות או להבין. לאור האמור, עורך דין מקצועי ומיומן ידע לסייע לכם ולהטיב עימכם במעמד הענישה בדו"חות השונים לרבות:

  • חציית כביש באור אדום
  • נסיעה מעל המהירות המותרת
  • נסיעה בשכרות ועוד

בשורות הבאות נרחיב בפניכם את התחומים שבהם עורך דין לדיני תעבורה יכול לסייע לכם.

טיפול מקצועי בקנסות שניתנו בעקבות עבירת תנועה

אי ציות לתקנות התעבורה ולפקודת התעבורה יעמיד לחובת הנהג דו"ח בידי משטרת ישראל. קיימים שני סוגים אפשריים, האחד דו"ח ברירת משפט הנושא עימו קנס כספי ונקודות והשני, דו"ח מסוג הזמנה לדין. בהתאם לכך, ניתן לראות כי העונש המזערי ביותר בתחום התעבורה הינו קנס כספי אשר יכול לנוע החל מ-100 ₪ ועד ל-1500 ₪ בהתאם לעבירה שהתבצעה. במקרה שקיבלתם דו"ח ברירת משפט הנושא עימו קנס כספי ונקודות, עליכם להיוועץ בהקדם האפשרי עם עו"ד תעבורה בכדי שזה יבחן עבורכם את המקרה שלכם ואת האפשרות לסייע לכם. במצבים מסוימים, עורך דין יכול לייעץ לכם במטרה לבטל את הקנס (אם מתאפשר כמובן).

טיפול מקצועי בעקבות בנקודות תעבורה שניתנו בעקבות עבירת תנועה

לא פעם, כאשר נהגים מבצעים עבירות תנועה, הם נאלצים לשלם קנסות שמלווים אליהם נקודות תעבורה. נקודות אלו מצטברות עם השנים ובסופו של דבר, כאשר יש מספר רב של נקודות, הדבר עשוי להוביל להטלת אמצעי תיקון מטעם משרד הרישוי החל מביצוע של קורסי נהיגה ועד לפסילת רישיון הנהיגה למספר חודשים בפועל. עורך דין תעבורה יכול לייעץ ולסייע לכם במידת האפשר ולהפחית את מספר הנקודות שניתנו לכם באופן חלקי או מלא (כל מקרה לגופו).

ליווי מקצועי לבית המשפט בעת הצורך

במקרים מסוימים, הנהג יכול להגיש ערעור על דו"ח שניתן לו בעקבות עבירת תנועה שהוא ביצע. אם הנהג מחליט להגיש ערעור, הוא מוזמן לדיון בבית המשפט כאשר במהלכו מתאפשר לו להציג את טענותיו במטרה לבטל את העונש שנגזר עליו. במצבים אלו, עורך דין תעבורה יכול לייצג את הנהג אל מול הגורמים המשפטיים ולהכווין אותו לפני ההגעה לבית המשפט. מומלץ שלא לגשת לדיון בבית המשפט ללא ייצוג מקצועי של עורך דין, שכן, הנהג עשוי לטעון טענות שעלולות לפגוע בו והדבר עשוי להביא להשלכות קשות מנשוא. עורך דין שמתלווה אל הנהג יכול להשתמש בכלים מקצועיים שיש לו במטרה לסייע לו ולהפחית את עונשו ככל שניתן. חשוב לזכור כי ההליך המתנהל בביהמ"ש לתעבורה הינו הליך פלילי לכל דבר ועניין, בהתאם לכך קיימת חשיבות מרבית בייצוג משפטי הולם בידי עורך דין מקצועי ומיומן.

בחינת חומר הראיות  

עו"ד תעבורה בוחן את חומר הראיות שיש בידי התביעה, מתוך מטרה לאתר כשלים קיימים אשר עשויים להוביל להקלה בענישה ועד לזיכוי מלא בהתאם לנסיבות. חשוב לזכור כי החומרים הללו עשויים להיות מבלבלים ולא ברורים עבור נהג שאין באמתחתו ידע מקצועי בתחום המשפט. לכן, יש להסתייע בשירותיו של עורך דין שמתמחה בתחום, כדי שניתן יהיה לבחון את הראיות לעומק ולבדוק אם ישנן ראיות שמאפשרות לבטל את העונש.   

קיבלתם דו"ח תנועה? אל תקבלו את רוע הגזירה, היוועצו עם עורך דין תעבורה

עו"ד תעבורה יערית אוליאל, הינה עו"ד מנוסה ומקצועית הבקיאה ברזי הדינים השונים ובהתאם לכך מסייעת לנהגים שביצעו עבירות תנועה בדרגות חומרה שונות. לכן, אם ביצעתם עבירת תנועה, אל תטפלו בעניין בגפכם, שכן, אתם עשויים להצטער על כך בשלב מאוחר יותר. פנו אל עו"ד תעבורה יערית אוליאל ותהיו בטוחים שאתם בידיים טובות.  

עבירת תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד