י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בתום שנת פעילות

אלפי פניות נענו בשיתוף פעולה בין מכבי לבתי החולים המובילים בארץ- אסותא, הדסה ומעיני הישועה

לפני כשנה, בעיצומה של תחלואת הקורונה, הוקם מערך משותף לצוותי בתי החולים ולמתאמי קשרי הקהילה של מכבי שהוביל למענה מהיר ויעיל בפניות ▪ מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר: "הצוותים המקצועיים מסייעים יחד במקצועיות ובמסירות יוצאת דופן למען החברים"

אלפי פניות נענו בשיתוף פעולה בין מכבי לבתי החולים המובילים בארץ- אסותא, הדסה ומעיני הישועה
שת"פ חשוב צילום: יח"צ

במכבי שירותי בריאות מסכמים בימים אלו שנת שיתוף פעולה פורייה ויוצא דופן  עם צוותי בתי החולים המובילים בארץ, למען חברי מכבי. במרוצת השנה החולפת נעזרו אלפי אנשים במערך המשותף למכבי ובתי החולים שהוקם בעיצומה של תחלואת הקורונה בישראל, ובמסגרתו פעלו עשרות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי וצוותי בתי החולים יחדיו,  במסירות וביעילות.

הודות לשיתוף הפעולה ההדוק, הוביל המערך המשותף עשייה מבורכת ונרחבת שתפקידה לייעל ולשפר את השירות לרווחת חברי מכבי. במסגרת זו, המענה לפניות שהגיעו למתאמי קשרי הקהילה הועברו במהירות וביעילות לצוותים המקצועיים של בתי החולים, שטיפלו בהם באופן מיוחד ומהיר, כאשר מתאמי קשרי הקהילה ממשיכים ללוות את הפונה לכל אורך התהליך.

בקבוצות, שהוקמה על ידי המחלקה החרדית במטה מכבי ומנוהלות על ידי מזכירת המחלקה הגב' תמר גוטהולד, שותפים בכירים ומנהלי חווית מטופל מבתי החולים וכמובן כלל מתאמי קשרי הקהילה של מכבי ברחבי הארץ. כאשר אחת לתקופה נפגשים הצוותים לסדנאות עיון, העשרה, וחיזוק הקשר.

לדברי מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, משה שלזינגר: "השדרה הניהולית החרדית ומתאמי קשרי הקהילה של מכבי הם חוד החנית של קבוצת הבריאות המובילה בישראל, ובעשייתם המבורכת הם מלווים כל פנייה במסירות מופלאה ומיוחדת. ביוזמתם של מתאמי קשרי הקהילה הוקם מנגנון משותף למתאמים ולבתי החולים המובילים בכל רחבי הארץ כאשר בקרוב יתווספו בתי חולים נוספים למערך כדוגמת שערי צדק ותל השומר, ושיתוף הפעולה הפורה והייחודי בין הצדדים מביא לייעול הפניות ולמתן מענה מלא לציבור. העשייה המשותפת היא בשורה לחברי מכבי ואות הערכה למסירות ולשליחות של מתאמי קשרי הקהילה. ברצוני להודות לשדרה הניהולית החרדית ומתאמי קשרי הקהילה בכל רחבי הארץ, ובפרט לצוותים הרפואיים מבתי החולים, שנרתמים מעל ומעל לכל פנייה ופנייה".

מכבי שירותי בריאות אסותא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד