ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המהפכה ברמות בעיצומה

ראש העיר משה ליאון חנך אולם ספורט ענק למגזר החרדי

במעמד רבנים, ראש העיר, אישי ציבור ותושבי השכונה נחנך אולם ספורט יוקרתי ומפואר בשכונת רמות. רבני השכונה שיבחו את ראש העיר על מסירותו למען תושבי השכונה ותושבי ירושלים והעניקו לו תעודת הוקרה. ראש העיר ליאון: "רמות של השנה האחרונה היא לא רמות שהייתה קודם לכן. הקמנו בתי כנסת, בתי ספר, תלמודי תורה, אולם ספורט, ריבדנו כבישים, הקמנו גינות ציבוריות ועוד אין סוף שיפוצים והרחבות"

ראש העיר משה ליאון חנך אולם ספורט ענק למגזר החרדי
חנוכת אולם הספורט העירוני בשכונת רמות צילום: באדיבות המצלם

בטקס מיוחד ורב רושם נחנך אולם הספורט העירוני בשכונת רמות בירושלים. האולם נבנה בסמוך לבית הספר שבית יעקב' בשכונה, וישמש את שלל האירועים השכונתיים והעירוניים עבור המגזר החרדי ברמות.

חנוכת אולם הספוט הענק והמפואר הוא חלק ממהפכה משולבת וחסרת תקדים בשכונה החרדית רמות, אותה מוביל ראש העיר משה ליאון בסיוע חברי מועצת העיר מהסיעות החרדיות. במהלך הטקס הביעו רבני השכונה את התפעלותם מתנופת הבניה בשכונה, וציינו לשבח את מסירותו של ראש העיר עבור תושבי רמות.

רבה של רמות הגאון רבי ישראל גאולמן אמר בטקס: "ראש העיר משה ליאון הוא שליח ציבור הנוהג בבחינת 'של נעליך מעל רגליך', דהיינו, שהוא חולץ את נעליו כדי להרגיש בכפות רגליו כל אבן זיז או מכשול שמרגישים הילדים או ההורים, ומיד הוא פועל לתקן ולבנות בצורה הכי טובה ומרווחת שיש".

הגאון רבי אברהם משה הלפרין רב קהל חסידים ברמות וראב"ד בד"ץ אונגוואר שיבח את ראש העיר על שימת הלב המדוקדקת לכל קהילה וקהילה, לפי צרכיה ודרישותיה. "ראש העיר משה ליאון יודע לעמוד על טיבה של כל קהילה, ולמלא אחר הצרכים הייחודים שלה. לא  הרי צרכיה של קהילה זו, כצרכיה של קהילה אחרת. אשריו ואשרי חלקו בזה ובבא".

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין התוודה: "נגמרו לי הנאומים, אין לי כבר מה לומר. מדי יום אני פותח את הבוקר בטקס חנוכת מבנה נוסף שראש העיר משה ליאון העניק לציבור החרדי. לא נותר אלא לברכו שיצליח בכל מעשה ידיו, וימשיך להנהיג את העיר ביד רמה ובטוב לבב".

ראש העיר משה ליאון נשא דברים נרגשים: "למרות כל מה שנאמר כאן, על חנוכות המבנים והמוסדות  מדי יום, יש משהו מיוחד באירוע הזה. לא כל יום אני זוכה לעמוד בשכונה שבה הצבנו מטרה מאתגרת: לחולל מהפכה, לא פחות! ובחסדי שמיים הצלחנו. רמות של השנה האחרונה היא לא רמות שהייתה קודם לכן. וכל אחד ואחד מתושבי השכונה יודע היטב על מה מדובר. הקמנו בתי כנסת, בתי ספר, תלמודי תורה, אולם ספורט, ריבודנו כבישים, הקמנו גינות ציבוריות ועוד אין סוף שיפוצים והרחבות עירוניות. אכן עשינו מהפכה"!

מ"מ וסגן ראש העיר יו"ר הוועדה לתכנון ובניה אליעזר ראוכברגר גולל בפני המשתתפים בטקס את מסכת הייסורים שעברה השכונה בשנים עברו, ואת ההישגים המדהימים שהיא קוצרת בשנים האחרונות, ובפרט בתקופה האחרונה בעקבות המהפכה עליה הכריז ראש העיר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק משאבי חינוך ישראל קלרמן ציין: "ראש העיר עשה אומנם מהפכה כללית ברמות, אבל חשוב לזכור שהדגש המרבי ניתן לחינוך, שהוא התחום הקרוב ביותר לראש העיר. זו זכות מיוחדת שעומדת מעל לכל זכויותיו בעשייה העירונית".

סגן ראש העיר צביקה כהן הוסיף ושיבח את הפעילות המשותפת של כלל נציגי הציבור החרדי בעירייה, אשר שיתפו פעולה ויחד עם ראש העיר הביאו להישגים מרשימים שלא זכורים כמותם בשכונה.

סגן ראש העיר אברהם בצלאל סיפר: "כאשר באתי לראש העיר בתחילת הקדנציה וסיפרתי לו על המצוקה של תושבי רמות, הוא מיד חתם את השיחה באמירה: 'אתה עוד תראה שהשכונה הזו תהיה סמל למהפכה שאני אוביל בירושלים'. כשאנחנו מסתכלים היום על רמות, ועל מה שקורה כאן מבחינת בניה ומוסדות, אפשר בהחלט להבין למה התכוון ראש העיר. אכן רמות הפכה למראה של העשייה הברוכה בעיר ירושלים כולה".

בסיום המעמד העניקו רבני השכונה לראש העיר תעודת הוקרה על פעילותו הרבה ומסירותו למען תושבי השכונה בבנייה ובתנופה, ובפרט על אולם הספורט המרווח והמפואר שישמש את תושבי השכונה בשנים הבאות.

משה ליאון ירושלים רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד