כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הלו"ז נחשף

מה עושה השר הכי מיותר בממשלה ללא תיק

מן הסתם הייתם רוצים להיות זבוב על הקיר בלשכתו של השר אלי אבידר ולגלות מה הוא עושה למען הציבור ובמה הוא מצדיק את משכורתו ורכבו המשודרגים. ובכן, הערב נחשפות חלק מהפגישות שמקיים השר 

מה עושה השר הכי מיותר בממשלה ללא תיק
אלי אבידר צילום: דוברות הכנסת

השר אלי אבידר, איש 'ישראל ביתנו' שמונה לשר לתכנון אסטרטגי, שאין לו כל משמעות ואין לו משרד ממשלתי רשמי ממנו הוא פועל, מקיים פגישות עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ופעילי מחאה, כולל פגישות עם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, ומפגשים עם אנשי מחאת בלפור, אלו רק חלק מהפגישות שעולות מיומנו של השר אלי אבידר.

מורן אזולאי מפרסמת באתר Ynet, את היומן האישי של השר אבידר, בין הפגישות המתוארות ביומן כאלו העוסקות ב"תוכנית 2030" שעליה הופקד, להתמודדות עם הפשע המאורגן והחלשת חמאס, פיתוח הפריפריה והבאת מיליון עולים חדשים.

על פי הדיווח, אבידר נפגש עם אפרים כהנא ועם רועי פלג, מהפעילים המפורסמים במחאת הצוללות נגד בנימין נתניהו. ב-19 באוגוסט קיים אבידר פגישה עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בנושאים מדיניים, אולם ההערכה היא שגם נושאים פוליטיים עלו בפגישה, ברק ידוע כמתנגד חריף לנתניהו. מאוחר יותר קיים פגישה עם נפתלי בנט.

הוא גם ערך פגישה עם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, מפגש בלשכה המשפטית במשרד ראש הממשלה ועם היועצת המשפטית שלומית ברנע. ב-18 באוקטובר מילא אבידר את הצהרת ההון שלו ויום לאחר מכן נפגש עם ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד, בלשכתו של לפיד בכנסת. למחרת לקח חלק בצילומים לסרט דוקומנטרי.

אלי אבידר אהוד ברק פגישות עבודה יומן פגישות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד