כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"הגברים כן מקבלים"

זכתה לתשואות: הגברת האמריקאית בנאום נלהב בפני הרבנים והעסקנים

רבני ועסקני ארגון 'תורה ומסורה' בארה"ב, התכנסו לוועידה שנתית לשאת ולתת בצרכי הקהילות החרדיות ביבשת | במהלך הוועידה התכבדה גברת אמריקאית, אם לבנות הלומדות באחד מבתי הספר היסודיים, לשאת נאום. בו סקרה את היחס המפלה אותו מקבלות המורות וזכתה לתשואות ולשבחים רבים

זכתה לתשואות: הגברת האמריקאית בנאום נלהב בפני הרבנים והעסקנים
האשה החרדית נואמת בוועידה צילום: באדיבות המצלם

בוועידת נשיאות ארגון 'תורה ומסורה' שהתקיימה בסוף השבוע, ועידה שנתית בה דנים רבנים ועסקנים רבים מרחבי ארה"ב על צרכי הקהילות השונות, נשאה אשה מלייקווד, אמא לילדות נאום נלהב, במהלכו היא לחצה והתחננה בפני הנוכחים להתייחס ברצינות רבה יותר לסוגיית הייחס והשכר אותו מקבלות המורות, וזכתה לתשואות מרגשות לאורך כל מהלך דבריה.

"הנשים האלה מדהימות" זעקה, "הן בבית הספר שמונה שעות ביום, הן בבית הספר יותר ממה שהן בבית", אמרה גברת מרים טרס בוועידה. כפי שדווח האתר Yeshiva world news.

בתיעוד שפורסם נראית הגברת כשהיא מתחננת, "חוץ מהמשכורות, תתייחסו אליהן יפה, תנו להן להרגיש טוב. אם הן צריכות לטוס לחתונה של הילד שלהן, אתה הולכים להוריד לה יום עבודה?" שאלה בחוסר אמון. "אתם אפילו לא נותנים להן כסף לחתונה, הגברים כן מקבלים את זה, וזה מדהים, אתם לא נותנים להן כסף לחתונה אבל אתם אומרים להן זה חלק מימי מחלה שלכן?, הילד שלהן מתחתן, איפה הטיפול ההגון?"

גברת טרס, שתיארה את עצמה כאשה 'ללא קשרים', כאבה מאד את היחס שהמורות מקבלות, ואמרה שלראות איך מתייחסים למורות הרגיז אותה עד כדי כך שהיא החליטה לצאת לפעולה. כעת היא מובילה את המאמצים לגייס סכומי כסף גדולים עבור מורות בלייקווד לקראת חג פסח הבעל"ט.

מורות חרדיות לייקווד אישה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד