י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סערת החלטת הנציב

מלכיאלי: אשכב מתחת גלגלי רכבו של הראש"ל • צפו

בדיון שהתקיים הבוקר בוועדת חוקה, בעניין החלטת נציב תלונות הציבור על שופטים ודיינים, השופט בדימוס אורי שהם. תקף חה"כ מלכיאלי את יו"ר הוועדה ח"כ קריב, בחריפות, והבהיר לו כי ימנע בכל דרך את הגעתו של הראש"ל לכנסת במידה ויידרש לכך | צפו

מלכיאלי: אשכב מתחת גלגלי רכבו של הראש"ל • צפו
הראשל"צ הגר"י יוסף צילום: דודו כהן פלאש 90

ועדת החוקה התכנסה הבוקר (שני) לדיון בעניין החלטת נציב תלונות הציבור על שופטים ודיינים, השופט בדימוס אורי שוהם, כשבמרכזו עמד סירובו של השופט לשעבר להופיע בפני ועדת החוקה להשיב לשאלות חברי הכנסת.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' חבר הכנסת אורי מקלב הגיש הצעה לסדר שתעלה לדיון בוועדת החוקה, על כך שהשופט בדימוס אורי שהם, סירב להופיע בדיון בעוד במקרה דומה חייבו את מנכ"ל בתי הדין שנמצא אף הוא במשרה שיפוטית להופיע.

בשבוע שעבר אושרה ההצעה לסדר, כאשר בדיון התעמתו חברי הכנסת אורי מקלב וחבר הכנסת הרפורמי גלעד קריב העומד בראשות ועדת החוקה, שבדבריו אף איים לחייב את הופעתו של הראשון לציון בדיונים בוועדה.

הממשלה: לזמן את הנציב לדיון על החלטתו נגד הראשל"צ

בדיון היום הגיב חבר הכנסת מיכאלי מלכיאלי (ש"ס) לאיום של קריב, ואמר: "מיליון איש שהלכו אחר מיטתו של הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ"ל הם אותם מיליון איש ויותר שעומדים היום כחומה בצורה אחרי הראשון לציון הרב יצחק יוסף. ואומרים 'בוז' למר שוהם ולהליכות הרעות שלו". תוך שהוא דורש מהשופט בדימוס שהם להתנצל בפני הרב.

על האיום לחייב את הראשון לציון להופיע בדיונים הבהיר מלכיאלי, "אם חלילה אתה (גלעד קריב א״ק) או אחד מחברי הכנסת יכפו או יכריחו את הראשון לציון לבוא לדיון בכנסת, והוא מרוב ענוותו יחליט להגיע - אני אשכב תחת גלגלי של רכבו ולא אתן לו את הביזיון לבוא למקום הזה להתבזות פה".

אורי מקלב מיכאל מלכיאלי הגר"י יוסף גלעד קריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד