י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התעללות קשה בגן הילדים

גררה בחוזקה והטיחה בעוצמה: זהו גזר הדין לסייעת של כרמל מעודה

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום את עונשה של לירז נתן (34) מראש העין, אשר שימשה סייעת בגן "בייבי לאו" בניהולה של כרמל מעודה, והייתה שותפה לפגיעה בפעוטות חסרי ישע

גררה בחוזקה והטיחה בעוצמה: זהו גזר הדין לסייעת של כרמל מעודה
כרמל מעודה מכסה עצמה באולם בית המשפט צילום: פלאש 90

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר שנתיים מאסר, מאסר על תנאי ופיצויים בגובה 25,000 ש"ח על לירז נתן (34) מראש העין, אשר שימשה סייעת בגן "בייבי לאו" בניהולה של כרמל מעודה, והייתה שותפה לפגיעה בפעוטות חסרי ישע. נתן הורשעה בשבעה סעיפים של תקיפת קטין ו 3 עבירות של תקיפה.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד איריס פיקס – סגל, מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) עולה כי נתן הניחה את רגליה על אחת הפעוטות, הצמידה את גופה למזרן - וסטרה על ידה. במקרה אחר, שילבה ידיים של מספר פעוטות בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה.

נתן נהגה להושיב פעוטות בחוזקה על כיסאות כשגב חולצתם מולבש על משענת הכיסא בכדי למנוע תזוזתם. בפעם אחרת, העמידה פעוטה כשפניה מופנות לקיר במשך שעות מבלי שתוכל להיתמך בדבר - זאת כאשר חבריה לגן משחקים ואוכלים את ארוחת הבוקר שנמנעה ממנה.

במקרים נוספים שפורטו בכתב האישום תחבה פרוסת לחם לפיו של אחד הפעוטות, הטיחה פעוטה אל הקיר, וכן גררה אותה והטיחה אותה על כיסא בעוצמה רבה תוך שטלטלה אותה ואחזה בפניה בכוח.

להלן דברים שאמרה עו"ד פיקר-סגל, בהתייחס לגזר הדין: "טוב עשה בית המשפט שקיבל את עמדתנו וגזר על הסייעת לירז נתן, עונש מאסר בפועל. זה לא סוד שסברנו כי עונש המאסר צריך היה להיות גבוה יותר, אבל יחד עם זאת ברור לנו כי אין עונש שיוכל לכפר על פגיעה באמונם של הורים ופעוטות במקום בו היו אמורים להרגיש מוגנים מכל רע. בהתבסס על הפסיקה הקיימת, אנו עדים להחמרה משמעותית בענישה. אנו תקווה כי גזר הדין שניתן היום יהווה נורת אזהרה בוהקת לכל מי שלוקח חלק בהתעללות בחסר ישע"

כרמל מעודה גזר דין התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד