ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סוף למצוקה

בשורה חשובה להורים: פתרון חדשני ויעיל לבעיות קשב וריכוז

שיטה חדשנית לטיפול בבעיות קשב וריכוז בשם 'נוירומוטוריקה', מכה גלים ברחבי הארץ ובמקרים רבים מהווה תחליף מצוין לטיפול תרופתי • עשרות הורים מדווחים על שינוי מהותי בהתנהלות הילד/ה •  "הבנתי פתאום את הילד, הוא פשוט סבל" מעידה אחת האמהות

בשורה חשובה להורים: פתרון חדשני ויעיל לבעיות קשב וריכוז
ילד עם משחק צעצוע צילום: פיקסביי

הורים רבים עומדים חסרי אונים נוכח הקושי שחווה ילד בעל הפרעות קשב וריכוז. לא רק בשל התסכול שמרגיש, אלא בעיקר מחמת הקושי למצוא את הפתרון ולהבין את מקור הבעיה.

בשנים האחרונות פותחה שיטה המאפשרת לנו כהורים לטפל בקושי מהשורש שלו ולהוריד את הרגישות ע״י איזון שמיעתי, כפי שמעידה שולי, אם לילד בן 9 שלא הצליח לנהל אורח חיים שגרתי בשל הפרעות קשב בדרגה גבוהה.

"הילד פשוט היה משתגע בשיעורים", כך מספרת בשיחה מיוחדת.

שולי מעידה כי בנוסף להפרעת הקשב, היא שמה לב כי הילד מוטרד מדברים חריגים שממש הוציאו אותו מדעתו. "הפתקית בצווארון החולצה הייתה מציקה לו ברמה כרונית וכן ריחות של טונה ובמבה היו מסיחים את תשומת ליבו".

איך ידעת לקשר את זה להפרעות הקשב?

"האמת? שבהתחלה אכן לא קישרתי בין הבעיות, אולם אחרי ששיתפתי את אחותי בקשיים שאני עוברת עם הילד, היא טענה לי שלפי מה שהיא מבינה יש קשר בין הדברים".

שולי שמעה על המכון המיוחד של נוירומוטוריקה (ישנם שני סניפים - בבני ברק ובחיפה) שמתמחה בהפרעות קשב וריכוז הנובעות מחמת רגישות גבוהה, הבאה לידי ביטוי ברעשים שמסיחים את הדעת ותופעות לוואי נוספות כגון חוסר שקט רגשי, קושי בהירדמות וחוסר תיאבון.

"קיבלתי שירות מקצועי ומדהים מאנשי הצוות. הד"ר שעובדת במקום שאלה אותי כך 'נסי לדמיין יתוש טורדני שמסתובב לך ליד האוזן או חול שמפוזר לך בתוך הבגדים שאת לובשת. איך היית מרגישה? היית מצליחה לשבת וללמוד שיעור שלם? או לדבר עם החברים ברוגע?"

בבת אחת נפלה עליה ההבנה כי ילדה סובל בלי שידע להתמודד עם המצוקה ובלי להכיר בכך שבכלל קיימת אצלו בעיה חיצונית המשפיעה באופן ישיר על התנהגותו. הבעיה נובעת במקרים רבים מרעשים שהציקו לילד והסיחו את תשומת ליבו.

אולם השיטה הייחודית של 'נוירומוטוריקה' מטפלת בהפרעה מהשורש: המכון נוקט בגישה חדשנית בכל הנוגע להפרעות קשב. על ידי השמעת רעשים במספר תדרים שונים, הילד לומד אט אט להתרגל לרעשים שגרמו לו להפרעות הקשב וכך גם לאזן את הויסות החושי במוחו.

הטיפול נעשה לאחר פגישה ראשונית והתאמת תכנית טיפול. את הטיפול עברו אלפי לקוחות ברחבי הארץ ולאחר תקופת זמן מתום התהליך הם התחילו ״חיים חדשים״ בתחום הלימודי, הרגשי וההתנהגותי.

"הטיפול עובד בצורה מדהימה", מציינת שולי בהתלהבות. "לאחר מפגשים בודדים ראיתי שינוי ניכר בהתנהגות של הילד. זה פתר את הבעיה מהשורש והחזיר אותו לתלם ללא שום תופעות לוואי".

"אני בהחלט ממליצה לכל הורה שמתמודד עם קושי דומה בקרב ילדיו ומזדהה עם התיאורים שלי, שינסה את הטיפול הזה, הוא מביא לתוצאות מדהימות". אומרת לסיום.

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות השיטה המהפכנית>>>

הפרעות קשב וריכוז נוירומוטוריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד