ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ישיבת הממשלה בגולן

הסורים מגנים בחריפות את החלטת ממשלת ישראל

משרד החוץ הסורי מגנה בחריפות את החלטת ממשלת ישראל להרחיב את הבנייה בגולן, ומכנה אותה "הסלמה מסוכנת" ו"פשע מלחמה". בהודעה תוקף המשרד על שקיים "ישיבת ממשלה פרובוקטיבית בגולן הסורי הכבוש"

הסורים מגנים בחריפות את החלטת ממשלת ישראל
ישיבת ממשלה צילום: עמית שאבי, לע"מ

משרד החוץ הסורי מכנה את הודעת הממשלה על השקעה בגולן הישראלי, וכינה אותה, "הסלמה מסוכנת" ו"פשע מלחמה". בהודעה תוקפים הסורים את ראש הממשלה נפתלי בנט על כך שקיים "ישיבת ממשלה פרובוקטיבית בגולן הסורי הכבוש". ומביעה תמיכה במה שהיא מכנה "מאבקם של האזרחים הסורים תושבי הגולן בכיבוש ובסירובם לסיפוחו אל הישות הציונית".

כזכור, הממשלה ערכה אתמול (ראשון) את ישיבתה השבועית בקיבוץ מבוא חמה שברמת הגולן, ואישרה פה אחד את "תוכנית המיליארד", תוכנית רחבת היקף לפיתוחו של הגולן, והכפלת כמות התושבים המתגוררים בו כיום, כ-50 אלף, על ידי השקעה בהתיישבות בגולן ובקצרין.

בישיבה אושרה בהחלטת ממשלה, חבילת סיוע שתכלול בין היתר סיוע למורי הדרך בסך של 25 מיליון שקלים עבור סיורים מסובסדים לציבור, 60 מיליון למארגני תיירות נכנסת, ו-150 מיליון שקלים נוספים עבור המלונות מבוססי התיירות הנכנסת.

בישיבה אמר ראש הממשלה כי "שילוב של נסיבות הביאו אותנו להפנות מיליארד שקלים לחיזוק ההתיישבות ברמת הגולן. מובן מאליו שרמת הגולן היא ישראלית, זה מעל לכל ויכוח. העובדה שממשל טראמפ הכיר בכך, וממשל ביידן הבהיר שאין שינוי במדיניות זו, יש חשיבות".

בשאר אסד סוריה ממשלת ישראל רמת הגולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד