י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במעמד חנוכת החנות החדשה

העדות הנדירה של ראש הישיבה: "אשפר הם שליחי אמת שהבשר יהיה מהודר בתכלית"

במעמד נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן נחנכה החנות החדשה והמפוארת – ממלכת הבשר של חברת 'אשפר' בבני ברק. "השלוחים שלנו 'אשפר' הם שליחי אמת שהבשר יהיה מהודר בתכלית"

העדות הנדירה של ראש הישיבה: "אשפר הם שליחי אמת שהבשר יהיה מהודר בתכלית"
חנוכת החנות בב"ב צילום: יעקב כהן

במעמד נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן, נחנכה החנות החדשה והמפוארת – ממלכת הבשר של חברת 'אשפר' בבני ברק.

ראש הישיבה חכם שלום כהן, טרח והגיע לטקס שהתקיים בבני ברק, זאת על אף חולשתו, כדי להביע את הערכתו לעומדים על משמר הכשרות, וקבע את המזוזה בחנות המפוארת של 'אשפר' העומדת תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ 'נווה ציון' שבנשיאותו. בדבריו עמד על גודל הזהירות הנדרשת בכשרות המאכלים ובפרט בהקפדה על כשרות הבשר, והפליג בשבחה של חברת 'אשפר' והעומדים בראשה, כשהוא מעיד בפה קודשו, עד כמה הם פועלים ועושים כדי שהכל יהיה בהידור לכולי עלמא.

בדבריו אמר ראש הישיבה: "ברוך ה' שזוכים ועומדים על כשרות האוכל בתכלית, בלי שום ספקות, זה דבר הכי חשוב, שהאוכל יהיה כשר, בר מינן אם האוכל לא כל כך כשר...".

חכם שלום הוסיף בעדות אישית: "אני יודע שהשלוחים שלנו הם שלוחי אמת, לעמוד על זה שהכשרות של הבשר תהיה כשרה למהדרין בתכלית". הוא חתם בברכת כהן גדול: "ה' יעזור לנו שנמשיך בדרך הזאת, לעשות רק דברים שהם לכבודו יתברך".

הגאון רבי מסעוד בן שמעון, רבה של בני ברק וחבר בד"ץ נווה ציון, הרחיב גם הוא בחשיבות ונחיצות העמידה על חומות הכשרות, ואמר בדבריו: "בזמן הזה שנלחמים כנגד כל דבר שבקדושה, צריכים לתת כוח לקדושה. האוכל הוא נותן את החיות לאדם, אם האוכל הוא לא בכשרות אוי ואבוי מה שזה משפיע עליו לרעה, לצד האחר, לא די שזה לא מחזק אותו, חלילה עושה ההפך. אשרי חברת 'אשפר' וכל העושים במלאכה, שזוכים להעמיד את הכשרות תילה תחת הנהגתו של מרן חכם שלום כהן ורבני הבד"ץ". הוא הוסיף ובירך על חנוכת החנות החדשה: "כשמקפידים להדר ולייפות את הכשרות, מגיע להם גם שהמקום יהיה יפה ונאה, ולא נותר לי אלא לברך שלא תצא תקלה מתחת ידיהם".

בממלכת הבשר של 'אשפר', חרטו על דגלם להעניק את הבשר האיכותי ביותר, בכשרות המהודרת ביותר ובמחירים השווים לכל נפש, ומתוך כך, בחנות רחבת הידיים, ניתן למצוא את מוצרי הבשר והעוף, בעוד מגוון כשרויות המהודרות ביותר, ובהם בד"ץ 'העדה החרדית', בד"ץ שארית ישראל, רבני בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, זאת מתוך מטרה לאפשר לכל אחד לרכוש את המוצרים בחומרות וההידורים בהם הוא חפץ.

החנות החדשה והמפוארת של 'אשפר', מהווה מהפכה של ממש בכל עולם הבשר וחווית הקנייה, כאשר 'פנים חדשות באו לכאן', וחברת אשפר המובילה בחדשנות ובאיכות כבר יותר מ-30 שנה, מוכיחה שוב כי היא תמיד ניצבת בקדמת התעשייה, ופועלת ללא הרף למען שיפור השירות לאלפי הצרכנים. 

בחודשים האחרונים עמלו צוות מורחב ומיוחד, בניצוחה של מעצבת העל שלומצי מנדלוביץ', על תכנון החנות החדשה, כשמחשבה רבה מושקעת בכל פרט ופרט, על מנת לייצר את חווית הקנייה המקסימלית והנוחה ביותר. כעת כשבסייעתא דשמיא זוכים לברך על המוגמר, התוצאה אכן מרהיבת עין. כשאל זה מצטרף הצוות המוכשר והמיומן של הקצבים והמוכרים, המספקים את המענה והשירות ברמה הגבוהה ביותר – ניתן לקבוע כי 'אשפר' שוב מייצרת סטנדרט חדש וחסר תקדים בתחום.

למרות ההשקעה האדירה הן באיכות הבשר והן בבניה הנרחבת, ב'אשפר' נאמנים לדרכם, ומקפידים לשמור על רמת מחירים זולה ושווה לכל כיס, כדי לאפשר לבני התורה והמשפחות ברוכות הילדים, לרכוש את המוצרים האיכותיים ולענג את השבת והחג, בהישג יד.

ראשי חברת 'אשפר' יוצאים בהבטחה אישית ואומרים: "אנו מתחייבים כי למרות ההשקעה הגדולה בחנות המפוארת, תהיה הוזלת מחירים משמעותית בכל המחלקות".

הקונים הרבים שכבר הספיקו בימים האחרונים מאז הפתיחה המחודשת להגיע לחנות, לא מסתירים את התפעלותם מהמהפכה שנעשתה, מיופי החנות ובמיוחד מהמחירים הזולים.

חנות אשפר ברחוב שלמה המלך 17 בני ברק

 

בשר אשפר חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד