ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"לא בדיוק פמיניסטית"

העובדת לשעבר נגד השרה מיכאלי: "חזרתי הביתה מרוסקת"

עובדת לשעבר בלשכת השרה מרב מיכאלי, הגישה תביעה נגדה בבית דין לעבודה בטענה כי השרה התעמרה בה בתקופה בה עבדה בלשכתה. "היא הייתה אומרת לי למשל 'את יודעת שאת על הרצף?'"

העובדת לשעבר נגד השרה מיכאלי: "חזרתי הביתה מרוסקת"
אילוסטרציה צילום: pixabay

הערב (שני) מתפרסמת עדותה של ד"ר שלומית אשרי שחף, מי שעבדה בלשכתה של שרת התחבורה מיכאלי במשך ארבעה חודשים ופוטרה. בראיון לגיא פלג ב'חדשות 12' היא מספר על מסכת ההתעמרות מצדה של השרה בתקופה בה עבדה תחתיה. לדברי שחף, מיכאלי "לא בדיוק הפמיניסטית שמוצגת לציבור".

"היא הייתה אומרת לי למשל 'את יודעת שאת על הרצף?'. היא הייתה אומרת לי שאני היסטרית, מאוד אהבה להשתמש במילה הזו". מעידה אשרי שחף בדמעות, ומספרת: "הייתי חוזרת כל יום הביתה מפורקת, בבכי. מרוסקת. זה קורה יום אחרי יום לאורך זמן, אז משהו לא בסדר. זה הסימן. משהו לא בסדר אצלה".

אשרי שחף הגישה לאחרונה לבית הדין לעבודה תביעה חריפה נגד מיכאלי, בגין התעמרות בעבודה והעסקה פוגענית. "צריך להבין שלעבוד אצלה זה לעבור התעמרות שהיא רצף יום-יומי של אמירות פוגעניות, של התנהגות משפילה ומבזה". עוד אמר העובדת על שרת התחבורה: "היא מצטיינת בלזהות אצל כל אישה בדיוק את הנקודות הכי רגישות – ולהכות בהן שוב ושוב עד שאת נשברת".

מעורכת דינה של השרה מיכאלי נמסר: "האשמות התובעת הן שקר. השרה מיכאלי לא התעמרה בתובעת או בכל אדם אחר. התובעת העלתה את הטענות המכפישות נגד השרה רק לאחר שפוטרה בגלל אי התאמה לתפקיד, אחרי ארבעה חודשים בלבד".

מרב מיכאלי בית דין לעבודה תביעת פיצויים גיא פלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד