כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא התעוררה משנתה

אסון בנתיבות: בת 5 חודשים הלכה לעולמה

טרגדיה בנתיבות: הפעוטה בת החמישה חודשים שפונתה מוקדם יותר היום מהמעון החרדי בעיר לבית החולים סורוקה, השיבה את נשמתה ליוצרה 

אסון בנתיבות: בת 5 חודשים הלכה לעולמה
אילוסטרציה צילום: unsplash

אסון בנתיבות: הלכה לעולמה הפעוטה בת החמישה חודשים שנמצאה היום בצהריים (שני) כשהיא ללא הכרה במעון החרדי בעיר. היא עברה פעולות החייאה ע"י כוחות ההצלה, ופונתה לבית החולים סורוקה כשמצבה מוגדר אנוש, הערב כאמור, נאצלו הרופאים לקבוע את מותה לצער בני המשפחה והמכרים. 

לפי הערכה, הפעוטה לא התעוררה משנתה. המטפלת שהבחינה במצבה הזעיקה למקום את כוחות ההצלה. מאיחוד הצלה נמסר מוקדם יותר כי צוותי הרפואה של הארגון ביצעו פעולות החייאה בפעוטה שאיבדה את הכרתה תוך כדי שהותה אצל מטפלת בנתיבות. בהמשך כאמור היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. 

יועד ענתבי, חובש איחוד הצלה, מסר לאחר פינויה לבית החולים היום: "בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה ממושכות על הפעוטה שלפי מה שנמסר לנו היא לא התעוררה משנת הצהריים. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

האירוע הטראגי מזכיר באופן כואב, שני אירועים דומים שפקדו בחודש האחרון את הציבור החרדי. האחד בו נפטרה התינוקת אדל אסולין ע"ה בת השנתיים מקרית גת, לאחר שנחנקה בעת ששהתה בפעוטון בעיר. 

וכן, את האירוע המצער של הילד בן ה-6 יוסף נעים ז"ל מנתיבות שמותו נקבע בבית החולים לאחר שלא התעורר משנתו. 

נתיבות סורוקה לא התעורר משנתו מוות בעריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד