כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מחפש נקמה

ח"כ אייכלר נעלם וטיבי מאיים: "אתמוך בגיור"

הצעת חוק על הארכת הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס ומסגרות ביטחוניות אחרות, עלתה לפנות בוקר להצבעה בכנסת | הרשימה המשותפת שהובילה את ההתנגדות להצעה, נכשלה, בעקבות היעדרותם של שניים מחברי האופוזיציה, ללא אישור או קיזוז | חה"כ טיבי מאיים לנקום בתמיכה בחוק הגיור שיעלה בהמשך השבוע

לפנות בוקר הצביעה מליאת הכנסת על הארכת הוראת שעה המאפשרת הצבת חיילים ביחידות של השב"ס ומסגרות ביטחוניות אחרות, זאת בזמן שחלק מחברי האופוזיציה נעדרו וברשימה המשותפת זעמו.

ההצעה מבקשת להאריך בשנה, את הוראת השעה המאפשרת הצבת חיילים במשטרת ישראל ביחידות מסוימות של שירות בתי הסוהר. תוך שברשימה המשותפת הובילו את ההתנגדות להצעה והגישו עשרות הסתייגויות.

ההצעה נערכה סמוך לשעה 5 לפנות בוקר. הסתייגויות כולן נדחו, ובהצבעה על הצעת החוק נעדרו 2 חברי כנסת ללא אישור מהנהלת האופוזיציה, בזמן שלו היו נשארים בהצבעה ייתכן וטיבי היה רושם הישג שההצעה הייתה נופלת ולא זוכה לאישור הכנסת.

הח"כים שנעלמו בהצבעה שלא קוזזו או קיבלו אישור מהנהלת האופוזיציה הם חברי הכנסת ישראל אייכלר מיהדות התורה וחברת הכנסת גילה גמליאל מהליכוד, לצד עוד שלושה חברי כנסת נעדרו וקוזזו באישור.

חבר הכנסת אחמד טיבי זעם על היעדרותו של חבר הכנסת ישראל אייכלר ועל חבר הכנסת משה גפני. ל'בחדרי חרדים' נודע כי טיבי איים כי יתמוך בהצעת חוק הגיור שמביאה חה"כ יוליה מלינבוסקי ביום רביעי השבוע במליאה.

'בחדרי חרדים' פנה אל חברי הכנסת אייכלר, גמליאל וטיבי לקבל את תגובתם. לכשיגיבו, תגובתם תתפרסם.

אחמד טיבי ישראל אייכלר חוק הגיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד