כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
היוקר מאמיר

'אסם' מודיעה: עליית מחירים במאות מוצרים

יוקר המחיה ממשיך לעלות בישראל והפעם תורה של חברת 'אסם' לעדכן על עליית מחירים. בין המוצרים הרבים: מוצרי צריכה בסיסיים, פסטות, קפה, דגנים, חטיפים ועוד

'אסם' מודיעה: עליית מחירים במאות מוצרים
מוצרי אוסם צילום: אסם

קבוצת 'אסם-נסטלה' מודיעה על העלאת מחירים רוחבית של מאות ממוצרי החברה.

למעשה, מדובר בחברת המזון המשמעותית ביותר שמעלה מחירים בגל ההתייקרויות הנוכחי. 'אסם נסטלה' היא קבוצת המזון השלישית בגודלה בישראל, אחרי תנובה ושטראוס, ופועלת במגוון רחב של קטגוריות שיתייקרו, בהן פסטה, עוגות, קפה, חטיפים, רטבים, קטשופ ועוד.

בהודעה שהפיצה חברת 'אסם' היא כותבת, כי עליית המחירים תיכנס לתוקפה בתחילת פברואר ותנוע בין 3%-7%, ובממוצע התייקרות של 4.6% במחיר. זאת למעט מחירון מוצרי מטרנה שיישאר ללא שינוי.

הודעתה של 'אסם' מגיעה פחות משבוע לאחר שוועדת המחירים לצרכן המליצה להעלות את מחירי מוצרי החלב שבפיקוח. אם המלצת הוועדה אכן תתקבל, שיעור המחירים יעלה ב-3.36% עד-8.76%. 

מ'אסם-נסטלה' נמסר כי "הסיבה להתייקרות היא עליית מחירי חומרי הגלם, האריזות והתייקרות עלויות השינוע", שזינקו לדבריהם בעשרות עד מאות אחוזים: "לצערנו, המגמה ממשיכה והשלכותיה מסתכמות בעלויות חסרות תקדים בהיקפן, גם בניכוי השפעת שערי החליפין. לאחר שנקטנו בכל מהלך אפשרי וספגנו את התייקרויות במשך תקופה ארוכה, אנו נאלצים לבצע עדכון שמפצה באופן חלקי בלבד על התייקרויות התשומות. 

 

 

התייקרות יוקר המחיה אוסם נסטלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד