י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פנייה לוועדת הכלכלה

שוב פעם העלאת מחירים: "לא יוכלו לגמור את החודש"

בעקבות הודעת אסם על העלאת מחירים: פנייה נשלחה לוועדת הכלכלה בדרישה לקיים דיון דחוף. תנועת 'עומדים ביחד': "במצב הנוכחי, משפחות אשר מרוויחות שכר מינימום, העומד על 5300 ש"ח לחודש, לא יוכלו אפילו להתקרב על מנת לגמור את החודש - כאשר מוצרי יסוד בסיסיים הופכים להיות מוצרי יוקרה"

שוב פעם העלאת מחירים: "לא יוכלו לגמור את החודש"
סופרמרקט בירושלים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פנייה נשלחה הבוקר (שלישי) ליו"ר ועדת הכלכלה, חבר הכנסת מיכאל ביטון, בדרישה לקיים דיון דחוף בכנסת על רקע הפרסומים לפיהם גם חברת 'אסם' מצטרפת לגל העלאת המחירים.

הפנייה נשלחה על ידי תנועת "עומדים ביחד" המובילה את קמפיין 'מינימום 40' להעלאת שכר המינימום, והיא מצטרפת לפנייה קודמת שנשלחה לח"כ ביטון, על ידי התנועה, לאחר שחברת 'סנו' החליטה להעלות את המחירים.

בפנייתם כתבו: "בעת מגמת הזינוק המשמעותית ביוקר המחייה הכוללת גם את הקניות בסופרמרקט, וגם שכר הדירה, השכר במשק הוא היחיד שלא משתנה. במצב הנוכחי, משפחות אשר מרוויחות שכר מינימום, העומד על 5300 ש"ח לחודש, לא יוכלו אפילו להתקרב על מנת לגמור את החודש - כאשר מוצרי יסוד בסיסיים הופכים להיות מוצרי יוקרה".

עוד הוסיפו: "נוכח הפרסומים הנ"ל אנחנו קוראים לך לכנס באופן דחוף את ועדת הכלכלה על מנת לדון בהעלאת שכר המינימום, זאת במטרה לאפשר למשתכרים בשכר מינימום להתקיים בכבוד בצל הזינוק המשמעותי ביוקר המחייה. העלאת מחירים של מוצרי בסיס, ללא כל שינוי בשכר המינימום, היא מעשה אכזרי כלפי מאות אלפי בני אדם במדינת ישראל".

העלאת מחירים אסם מיכאל ביטון ועדת הכלכלה יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד