כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אירוע חריג

מתנגד חיסונים מחוץ לבתי ספר בבני ברק: "זריקות הרעל". צפו

אורח מפתיע: מתנגד חיסונים חרדי הגיע היום למס' בתי ספר בעיר התורה בני ברק והפחיד את הילדים מחיסוני קורונה: "ילדים יקרים שלא יתנו לכם את זריקות הרעל" | הצוותים ניסו להרחיקו ואף שמו מוזיקה כדי להשתיק את דבריו | תיעוד

מתנגד חיסונים מחוץ לבתי ספר בבני ברק: "זריקות הרעל". צפו
מתנגד החיסונים בבני ברק צילום: מתוך הסרטון

על רקע כניסת הצוותים המחסנים לחסן ילדים בתוך מוסדות הלימודים, מספר בתי ספר בבני ברק זכו היום לאורח לא צפוי: חרדי מתנגד חיסונים הגיע עם מגאפון ונעמד מחוץ למספר בתי ספר חרדים בעיר.

בתיעוד ניתן לשמוע את מתנגד החיסונים כורז מחוץ לבית הספר בית יעקב ברחוב קהילות יעקב בעיר - כי הילדים לא צריכים את החיסונים ומדבר בבוטות למנהלת: "הם לא חולים הילדים. את חולה, חולה בראש".

מנהלת בית יעקב יוצאת לעברו ומאיימת כי תזמין לו משטרה. בתגובה השיב מתנגד החיסונים: "תזמיני ארבע ניידות משטרה. את פושעת, מתעללת בחסרי ישע. נותנת לילדים זריקות בלי ידיעתנו ההורים". 

בהמשך קרא לילדים, שמילאו בסקרנותם את כל חלונות בית הספר, שלא להתחסן: "ילדים יקרים שלא יתנו לכם את זריקות הרעל האלה" והאשים בבורות: "הזריקות גורמות לעקרות ומוות. אין כלום, אין מגפה הכול בלוף". 

בתיעוד נוסף ניתן לראות את מתנגד החיסונים מחוץ לבית יעקב - רמת אהרון השוכן באזור אחר של העיר קורא שוב לילדים במטרה להפחידם: "ילדים יקרים אל תתנו את הכתף שלכם. תתעוררו". בתיעוד ניתן לשמוע שבית הספר הפעיל מוזיקה במערכת הכריזה כדי להגן על הילדים מדברי ההפחדה. 

מנהל בית הספר 'רזילי' בעיר, בו ביקר מוקדם יותר מתנגד החיסונים מסר ל'בחדרי חרדים' כי כלל התלמידים שהגיעו להתחסן במוסד הלימודים נדרשו להביא עמם חתימת הורים - אחרת לא חוסנו. 

יועצי התקשורת אבי בלומנטל ומני חדד המנהלים את מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות מסרו בתגובה: "עם תחילת חיסוני הילדים, מתנגדי החיסון ומפיצי הכזבים שפעלו במחשכים הפכו להיות גלויים, ברוטאליים ופועלים בגסות ואלימות".

עוד הוסיפו: "הם מטרידים הורים, מורים, רבנים, ומאיימים על גדולי ישראל. למרבה המזל, הציבור החרדי מציית לדעת תורה וגם השבוע נרשמו כהוראת מרן שר התורה, עשרות מוסדות חינוך לימי חיסון מרוכזים".

 

חיסון לקורונה מוסדות לימוד בית יעקב משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד