כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"העדיף את צרכיו האישיים-כספיים"

עובד במשרד הבריאות פטר אנשים מבידוד; זה העונש

8 חודשי מאסר נגזרו על ראיד אל פיניש, עובד במוקד הערעורים של משרד הבריאות, שפטר אנשים מחובת בידוד תמורת שוחד. השופט ציין בהחלטתו כי "אל פיניש בחר להעדיף את צרכיו האישיים-כספיים על פני צרכי הציבור אותו הוא היה אמור לשרת"

עובד במשרד הבריאות פטר אנשים מבידוד; זה העונש
אילוסטרציה צילום: pexels

שמונה חודשי מאסר נגזרו על ראיד אל פיניש, עובד במוקד הערעורים של משרד הבריאות, שפטר אנשים מחובת בידוד תמורת שוחד.

הדיון התקיים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שבסיומו, הנאשם, תושב רהט בן 24, הורשע במסגרת הסדר טיעון בשתי עבירות של קבלת שוחד ושלוש עבירות של בקשת שוחד.

המעשים שיוחסו לאל פיניש בוצעו בחודש ספטמבר 2020. השופט יובל ליבדרו ציין כי הנאשם עבר את העבירות בתקופת חירום שבה הארץ שינתה פניה, "וכולם כאחד נרתמו למאמץ משותף למיגור פגעי מגפת הקורונה".

"הנאשם קיבל לידיו סמכות של עובד ציבור בתפקיד רגיש של מי שיכול לפטור מחובת בידוד. משמעותה של חובה זו היא פגיעה כלכלית, חברתית ואף רגשית-נפשית לא מבוטלת למבודד - חובה שמי שמפר אותה צפוי לתגובה עונשית. הנאשם בחר להבדיל להעדיף את צרכיו האישיים-כספיים על פני צרכי הציבור שאותו הוא היה אמור לשרת", אמר השופט שדבריו צוטטו ב'ynet'.

השופט ציין בהחלטתו כי "אל פיניש בחר להעדיף את צרכיו האישיים-כספיים על פני צרכי הציבור אותו הוא היה אמור לשרת", וגזר עליו גם קנס בסך 5,000 שקלים.

בידוד משרד הבריאות עונש מאסר מאסר בפועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד