י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חזרה בידיים ריקות

בשדה התעופה: מתנות בשווי אלפי דולרים, הוחלפו במזון לכלבים

אישה, תושבת ניו המפשייר שבארה"ב, גילתה כי מתנות בשווי 3,000 דולר שהיו במזוודות שלה, הוחלפו במזון לכלבים, זאת בעת שעשתה את דרכה חזרה מטיול באירופה | חברות התעופה בוחנות את נסיבות המקרה

בשדה התעופה: מתנות בשווי אלפי דולרים, הוחלפו במזון לכלבים
אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

תושבת ניו המפשייר שבארצות הברית, נחרדה לגלות שכל המתנות היקרות שרכשה בטיול שלה באירופה, הוחלפו במוצרים שלא שווים כלום, כולל מזון לכלבים בזמן שהייתה בטיסת מעבר.

כשחזרה הביתה מטיול לאחרונה באיטליה ובצרפת בעונת החגים הלועזית, גילתה ג'ינה שלדון כי כל הקניות לחג הנוצרי, שהעמיסה במזוודות, נעלמו. היא סיפרה שהיו לה מתנות יוקרה בשווי של יותר מ-3,000 דולר עבור משפחתה וחבריה.

"קניתי ארנק מעור כדי לתת למשפחה ולחברים שונים", סיפרה שלדון לתחנת הטלוויזיה WMUR בניו המפשייר, היא סיפרה שקנתה מתנות מאד יקרות במהלך 11 ימים בהם שהתה באיטליה וחניית ביניים בפריז - צרפת. "היה מעיל עור שרכשתי לילד בן ה-16 שלי".

אבל כשפירקה את המזוודות נחרדה לראות שהמתנות הוחלפו ב"אוכל לכלבים, חולצת טריקו ישנה ובקבוק קרם גילוח". שלדון מאמינה שההחלפה התרחשה באזור הכבודה בנמל התעופה שארל דה גול בפריז בטיסתה חזרה לארה"ב, אותה הזמינה דרך חברה אמריקאית אך הופעלה על ידי חברת בת.

חברת התעופה התנצלה בפני האשה, החברה מסרה "אנו מתנצלים על החוויה של הלקוחה הזאת" כך בהצהרה לערוץ WMUR. "נבדוק עם השותפים שלנו כדי למצוא פתרון".

מזוודות מתנות כלבים ניו המפשייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד