ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
חסד של אמת

17 שעות בדרכים כדי להציל יהודי משריפה

גבר שנפטר בטורונטו ביום שישי האחרון וגופתו הייתה מיועדת להישרף, הגיע לקבר ישראל, לא לפני דרמה גדולה, אחרי ששני אחייניו של הנפטר הם שומרי תורה ומצוות, ואלה עירבו כמה ארגונים יהודיים שהפכו את ארה"ב כדי להביאו לקבר ישראל

17 שעות בדרכים כדי להציל יהודי משריפה
הקבורה צילום: Collive

מי כעמך ישראל: מספר ארגונים יהודיים התאחדו השבוע כדי לפעול לטובת נשמה יהודית אחת, לאחר שאדם שנפטר בטורונטו בשבוע שעבר, היה מיועד להישלח לשריפה.

על פי הדיווח באתר Colive, תושב טורונטו הלך לעולמו ביום שישי האחרון והיה אמור להישרף. כששמעו על התוכנית, שני האחיינים שלו, שומרי תורה ומצוות, הם היו נחושים בדעתם לעצור את שריפת הגופה. הם פנו לרב ירוחם קופלמן מ'קרן נשמה' והוא שוחח עם האלמנה בטלפון. היא הסכימה להפסיק את תהליך שריפת הגופה ולקבור אותו בבית קברות יהודי, בתנאי שייקבר ליד הוריו בבית קברות בקווינס ניו יורק.

מעמד הקבורה. צילום: Collive.

כדי לגרום לכל זה לקרות, ארגונים כמו 'מתעסקים' מברוקלין ולייקווד, החלו לפעול בנושא, אך מכיוון שקנדה שומרת על דרישות הסגר מחמירות לאלו שחוצים את הגבול, צוות מתנדבים מטורונטו אמר שהם לא יוכלו ללוות את האיש לניו יורק בעצמם. תוך שעות, שני מתנדבים הציעו לנסוע מברוקלין לגבול הקנדי ​​ולאסוף את הארון הקבורה שיובא לקווינס. וכך בנסיעה של 17 שעות הם הביאו את האיש לקבר ישראל, מתנדבי ארגון 'מתעסקים' מקווינס ארגנו מניין והביאו את האיש ששמו לא פורסם לקבר ישראל.

שריפת גופה קבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד