כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

יש לכם ויז'ן על ארונות הזזה לבית? תנו לאוליווד רהיטים להקים חלום למציאות!

אין דבר יותר כיף מבית מסודר. והבית פשוט לא יכול להיות מסודר אם לא בחרתם את הרהיטים הנכונים. צריך לחשוב ולראות מה מתאים לגודל החדר, והאם ישנם מספיק מקומות איחסון. בדיוק בשביל זה נועדו ארונות ההזזה! כך אתם יכולים להתגורר בבית מרווח, עם המון מקומות איחסון

יש לכם ויז'ן על ארונות הזזה לבית? תנו לאוליווד רהיטים להקים חלום למציאות!
חדר מרוהט צילום: אוליווד רהיטים

מהו ארון הזזה?

ארון הזזה הינו ארון אשר במקום להזיז את הדלתות קדימה, הן זזות לצדדים. דלתות הארון מורכבות על צירים כך שההזזה היא בצורת "החלקה". אם עדיין לא הבנתם מהתיאור כיצד נראים ארונות הזזה, תוכלו לראות ארונות הזזה באתר אלווד רהיטים.

למה ארון הזזה עדיף על ארון רגיל?

הסיבות להעדפת ארון הזזה על ארון רגיל רבות ושונות, אנו נפרט לכם כמה מהן.

ארונות ההזה אסתטיים יותר - ארונות ההזה נראים הרבה יותר טוב מכל ארון רגיל. העיצוב המודרני שלהם משווה לחדר מראה מתוחכם בעל קלאס. מאחר שהארון הינו רהיט גדול, הוא משפיע על חזות החדר בצורה שקשה להבין עד שלא ממקמים אותו שם. לכן, כשבוחרים רהיט כה מרכזי כדאי לבחור אחד שנראה אסתטי, מהודר ומסוגנן, ולא להתפשר.

נוחים לשימוש - ארונות ההזזה אינם עושים רעש בעת הפתיחה. כך, תוכלו להתארגן כשבני הבית ישנים, לפתוח את הדלת מבלי שהיא יוצאת מהמקום, ולפתוח רק עד למקום בו נמצא הבגד שאותו אתם צריכים.

אינם דורשים תיקון - הדבר הכי מעצבן זה שהבורג יוצא מהדלת בארון רגיל. אז זה לא קורה בארון הזזה! מאחר שאתם לא נוגעים במערכת הפתיחה והסגירה הם לא דורשים תיקון ותחזוק. לא צריך לשמן את הצירים ולא צריך להתעסק עם הברגים

ניתן לשנות את המדפים - לפעמים משתנה כמות הבגדים שאנו מאפסנים בארון. היתרון הגדול בארונות הזזה הוא שניתן לשנות את מיקום המדפים, כמות המדפים וגובהם לפי תנאים משתנים. למשל, אם בתחילה ילדכם לא הגיע למדפים ומיקמתם הכל בקומה נמוכה, כשיגדל, תוכלו להתקין מדפים שמגיעים עד לקצה הארון.

ארונות הזזה מגדילים את חלל החדר - ארונות ההזה נפתחים לצדדים. הדבר מקטין משמעותית את נפתח הארון. לכן, ארון ההזזה גורם לחלל החדר לגדול בצורה משמעותית. הדבר כמובן מתאים לחדרים קטנים. אם חדרכם קטן ואתם מרגישים בו מעט חנוקים, כדאי מאד להחליף לארון הזזה.

אך, גם לחדרים גדולים כדאי להשתמש בארון ההזה. כפי שתיארנו לעיל, כשיש ארון הזזה וחלל החדר גדל, החדר נראה מסודר יותר כך הרבה יותר נעים להיות בו.

מה ניתן למקם ליד ארון הזזה בחדר ילדים?

חשוב לעצב את חדר הילדים בצורה שתהיה נעימה לילדכם. ארון הזזה הוא פתרון טוב מא לילדים משום שאין התעסקות עם אצבע שנתקעת בציר, או פתיחה מסורבלת של ארון רגיל.

ליד ארון הזזה בחדר ילדים מומלץ למקם ספריה. ספריות לחדרי ילדים טובות מכמה סיבות:

  1. יגרום לילדכם לקרוא ספרים - הדור של היום קורא פחות ספרים מפעם בשל השימוש הרב בטכנולוגיה. בדיוק בשביל זה יש לחשוב כיצד לעודד את ילדכם לקרוא ספרים. ספריה שבה נמצאים כל הספרים של הילד יכולה לגרום לו להתרגש מחווית הקריאה ולקרוא יותר.
  1. סדר - שמירה על הסדר בחדר ילדים היא משימה לא פשוטה. ספריה בחדר מתאימה לספרים אבל לא רק. על הספריה הוא יכול להניח משחקים, בובות או כל חפץ קטן שברשותו. כך גם הוא "מעצב" את חדרו בצורה שנוחה לו וגם הסדר בחדר נשמר.
  2. חיסכון זמן בבוקר - לאיזה הורה לא קרתה הסיטואציה בה הוא כבר רוצה לצאת מהבית בבוקר אבל הילד לא מוצא את מחברת המתמטיקה. ספריה בה נמצאות כל המחברות ולידם מונחים כל ספרי הלימוד תגרום לבוקר שלכם להיות נקי מצרות שכאלו.

מהם השלבים לבחירת ארון הזזה?

את בחירת הארון אין לעשות בצורה ספונטנית. עליכם לחשוב טוב על מספר דברים טרם קנייה ולכן מומלץ לחלק את התהליך לשלבים.

שלב ראשון - מדידת החדר

לפני שבוחרים את סוג ארון ההזזה יש למדוד את החדר. אל תדלגו על שלב זה! אתם לא רוצים שיגיע לביתכם ארון הזזה שכלל לא מתאים לגודל החדר ואתם לא תדעו מה לעשות. מדדו את החדר וחשבו כמה נפח מתוכו אתם רוצים שימלא הארון. אם החדר קטן אולי לא כדאי לבחור ארון שמכסה קיר שלם ואם החדר גדול ניתן להתפנק בארון ענק.

שלב שני - בדיקת המלאי האישי

לכל משפחה ולכל אדם מספר בגדים וחפצים שונה, ולכן גם אם יש שני אנשים שמשתכנים בחדר בעל גודל זהה, ייתכן שהם לא צריכים את אותו גודל ארון. לכן כדאי לבדוק כמה בגדים יש לכם טרם קניית הארון. כמובן שזה לא מדע מדויק אבל ניתן להעריך לפי העין אם אתם צריכים 10 מפים או 20 מדפים.

שלב שלישי - בחירת סגנון

סוגי הארונות היום שונים ומגוונים. ישנם ארונות הזזה שנראים חדשניים וארונות הזזה מעץ ששומרים על מראה יותר ישן. בחרו את צורת הארון שאתם הכי אוהבים.

שלב רביעי - בחירת צבע

צבעי הארונות כיום הם רבים. ישנם ארונות מעץ, ארונות צבעוניים, או ארון בצבע לבן בסיסי. בעת בחירת הארון חשוב לזכור אילו רהיטים ממוקמים לחדר אליו משויך ארון ההזזה העתידי ולחשוב האם הוא באמת מתאים להם. בנוסף, בחרו צבע שאתם אוהבים כי זה רהיט שיתפוס לכם את העין במרבית הפעמים בהם תסקרו את חדר השינה שלכם.

שלב חמישי - סקירת החנויות באינטרנט

היכנסו לאינטרנט ובדקו אילו חנויות מוכרות ארונות הזזה. לדוגמא - היכנסו לאתר אוליווד עיצוב רהיטים ובדקו האם אתם אוהבים את הרהיטים בעיצוב אישי הנמצאים שם. הסתכלו על כל המבחר ובדקו מה ההבדל בין הארונות השונים באתר עד שתמצאו את הארון שאותו אתם אוהבים.

האם כדאי לבחור ארון איכותי?

אנו ממליצים לכם לבחור ארון איכותי. ארון יכול להחזיק מעמד במשך שנים, ואם תשקיעו בקניה של רהיט זה כנראה תחסכו לטווח הארוך. ארון לא איכותי יכול להתפרק בתוך שנה עד שנתיים ואילו ארון איכותי יכול להחזיק גם במשך יותר מ20 שנה!

האם קשה להרכיב ארון הזזה?

ניתן להרכיב לבד ארון הזזה, וזה לא יותר מדי מורכב. עם זאת, אם אתם מרגישים שזה גדול עליכם יש פתרון. חנויות רבות מספקות משלוח לארון ההזזה איתו מגיע אדם שגם מרכיב לכם את הארון. הדבר אומנם עולה מעט יותר אך זה חסוך הרבה כאבי ראש ומבטיח לכם ארון שיחזיק כמו שצריך.

זכרו! ארון זה לא רהיט שקונים כל יומיים. קניית ארון קוראת פעם בתקופה ולכן כשאתם קונים ארון לחדר שלכם או לחדר של ילדכם כדאי להשקיע בקניה ולא לבחור במוצר שאתם לא בטוחים לגביו. בחרו ארון הזזה שאתם מרוצים מהנראות החיצונית שלו ומכמות הדברים שניתן לאכסן בו. הלכו אחר הטעם האישי שלכם ואל תתביישו לבקש עזרה מוכרים המבינים בתחום.

ארון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד