כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הזמנת סטנדים מעוצבים לחנות

כבעלי חנויות יש לכם עבודה רבה. אתם צריכים לא רק לבדוק את המוצרים שאתם מציעים, אלא גם לשווק אותם, ולוודא שיש להם ביקוש. קיימות שיטות שונות לשיווק המוצרים. תוכלו להעמיד אותם בחלון הראווה, לשנות את המיקום מדי פעם בפעם או לרענן את הסחורה בחנות. כך או כך, ישנו דבר אחד שהוא בגדר חובה כאשר אתם צריכים לשווק את המוצרים, והוא סטנדים. כי סטנדים ייחודיים ואיכותיים עושים את כל ההבדל

הזמנת סטנדים מעוצבים לחנות
סטנדים צילום: FREEPIK

איך סטנד טוב ואיכותי יכול לשדרג את החנות שלכם?

לפעמים כל מה שאתם צריכים הם סטנדים טובים ואיכותיים כדי לשדרג את המראה של החנות שלכם. אז איך עושים את זה? קבלו את כל התשובות:

  • רואים את המוצרים שלכם טוב יותר – אחד היתרונות הבולטים יותר של הסטנד הוא הנראות של המוצרים. הסטנד שם את המוצרים שלכם בפרונט, וניתן לראות אותם טוב יותר. בניגוד למדפים נידחים או מגירות נשכחות, הלקוח באמת יכול לשים לב למוצר כשהוא נמצא על הסטנד.
  • עושים סדר בחנות – אף לקוח אינו רוצה להיכנס לחנות מבולגנת שבה המוצרים מפוזרים לכל עבר. הסטנדים עושים סדר בבלגן וגורמים לחנות שלכם ליהראות טוב יותר. כך שכאשר אתם מסדרים את כל המוצרים על הסטנדים, הרבה יותר נעים להיכנס אל החנות ולבחון את המוצרים.
  • קל לכם יותר להחליף את המוצרים במידת הצורך – הסטנד מעניק לכם את שיא הנוחות כאשר מדובר בסידור המוצרים. מעוניינים להחליף את המוצרים הישנים במוצרים חדשים שהגיעו זה עתה? תוכלו לבצע את ההחלפה בקלי קלות.
  • הסטנדים ניידים – אחד היתרונות הבולטים יותר של הסטנדים הוא שהם ניידים. כלומר, אם אתם רוצים לעשות שינוי, להחליף את הסדר או המיקום, אפשר לעשות זאת בקלות וביעילות.
  • הלקוח יכול לגשת בקלות אל המוצר ולבחון אותו – הסטנדים מותאמים בראש ובראשונה ללקוחות. כל לקוח יכול לגשת אל הסטנד, לקחת את המוצר, לבחון אותו ולראות אם הוא מתאים לו.
  • סטנדים מסוגים שונים – הסטנדים מגיעים בסוגים שונים. יש סטנדים המיועדים יותר למזון ומשקאות, אחרים לתכשיטים, קיימים סטנדים שנועדו יותר לחומרי ניקוי ואחרים למוצרים טכנולוגיים. כל בעל חנות יכול לבחור את הסטנדים המתאימים לו.
  • מקבלים מחמאות על הסטנדים – ברגע שאתם מכניסים סטנדים לחנות, מיד תראו איך הלקוחות נוהרים אליכם ואתם מקבלים על הסטנדים שלכם מחמאות בלתי פוסקות. כי ישר את הרואים את ההבדלים בין ה"לפני" ל"אחרי".

מאיזו חברה כדאי להזמין סטנדים?

אם אתם מעוניינים להשליט סדר בחנות, לוודא שיש מספיק מוצרים ולבצע ספירת מלאי בידיעה שאתם יודעים היכן נמצא כל מוצר ומוצר, כדאי בהחלט להזמין סטנדים. חברת תיצוג פדגו פלסטיק מציעה לכם את כל סוגי הסטנדים שאתם מחפשים לחנות שלכם. אז אם אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי, הזמינו כמה סטנדים טובים. לרכישת סטנדים לחנויות לחצו כאן ותגלו עולם ומלואו.

חנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד