כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התסיס המונים

באבוד רשעים: 'מפיץ המגפות' מת מנגיף קורונה

שדרן רדיו איטלקי אנטישמי ידוע שאף היה מפורסם בשנה האחרונה כמתנגד חיסונים - מת מנגיף הקורונה | סירב להתפנות לבית החולים במקום מגוריו בטענה מופרכת

באבוד רשעים: 'מפיץ המגפות' מת מנגיף קורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

איטלקי שזכה למעריצים רבים בעקבות תוכנית הרדיו שלו הפופולרית שלו, מת מנגיף הקורונה, הוא התפאר בהיותו 'מפיץ מגפות' שעבר בחנויות ללא מסכה. הוא מת מקורונה בגיל 61

מאוריציו בוראטי, בן 61, המוכר למעריציו כמאורו ממנטובה, התגאה בכך שהוא 'מפיץ מגפות' לאחר שנסע בכוונה לסופרמרקט של קרפור ללא מסכה, כשהוא חש ברע ועם 38 מעלות חום, ימים ספורים לפני אשפוזו. הוא אמר שהוא 'מגן על החוקה' על ידי התעלמות מעצות בריאות הציבור, וסירב להיבדק.

בוראטי, שעבד כמכונאי רכב, שכב בטיפול נמרץ במשך 22 יום לפני מותו ביום שני האחרון.

בוראטי, שגם קידם תיאוריות קונספירציה אנטישמיות, נשאר מכחיש קורונה ומתנגד לחיסונים, הכחיש שוב ושוב את קיומו של הנגיף. לאחר שהתפאר במחלתו, מגישי התוכנית ומעריציו הפצירו בו ללכת לבית חולים והוא סרב.

הוא אמר שהוא לא ילך לבית חולים במנטואה מולדתו כי 'יש שם קומוניסטים, אני לא סומך עליהם', ובמקום זאת נסע לורונה. כך דיווח ה'דיילי מייל'.

באחד מהטלפונים האחרונים שלו ברדיו, בוראטי אמר שהוא יעזוב את איטליה ויבקש מקלט בקוריאה או בטורקיה כדי לא להיאלץ לקבל את החיסון. בוראטי היה אנטישמי ומתנגד גדול של "הלובי היהודי". דעותיו אף הביאו אותו לכך שהוא איבד את עבודתו כמכונאי.

אחד ממגישי התוכנית דויד פרנזו אמר: "נוח על משכבך בשלום איפה שלא תהיה, חוקר קונספירציה זקן, אני רק מקווה שהסיפור העצוב שלך ישמש דוגמה לכל אלה שעדיין מעוררים ספקות לגבי יעילות החיסונים".

שדרן מתנגדי חיסון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד