כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
טרגדיה נוספת בנתיבות

רשלנות; בת למשפחה חרדית הלכה לעולמה

אמש נפטרה סימה ביטון בת ה-32, כתוצאה מהסתבכות ניתוח להסרת שקדים שעברה לפני מס' שבועות - בגינו הורדמה והונשמה, וביממה האחרונה השיבה את נשמתה ליוצרה | מכרתה הספידה: "כל מה שעשית בשנים האחרונות למען משפחתך. היום הלכת לעולם שכולו טוב בעקבות תסביך של רשלנות רפואית" 

רשלנות; בת למשפחה חרדית הלכה לעולמה
נר נשמה צילום: פלאש 90

טרגדיה נוספת בנתיבות: אמש הלכה לעולמה צעירה כבת 32 בת למשפחה חרדית, אם לתינוקת בת שנה וחצי, בעקבות ניתוח להסרת שקדים שהסתבך. 

לפני מספר שבעות עברה האישה, סימה ביטון ע"ה, ניתוח להסרת שקדים בבית החולים ברזילי שבאשקלון, אך הוא כאמור הסתבך, והיא הורדמה והונשמה למשך מספר שבועות. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

ביטון בת ה-32 ע"ה הלכה לעולמה ביממה האחרונה לאחר שהובהלה לבית החולים סורוקה במצב אנוש תוך כדי החייאה, שם למגינת ליבם, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. 

"סימה יקרה גם השמים בוכים את לכתך", הספידה מכרתה, "כל מה שעשית בשנים האחרונות למען משפחתך. היום הלכת לעולם שכולו טוב בעקבות תסביך של רשלנות רפואית", האשימה המכרה. "כואב הלב. השארת נסיכה ובעל ומשפחה שהיית הכל עבורם מאז פטירת אימך היקרה ז"ל". 

אמה של סימה ע"ה נפטרה לפני מס' שנים וסימה לקחה את המושכות וטיפלה במשפחה "במסירות אין קץ. הייתה עוגן לכולם כולל לאביה שיחיה". סיפרה חברתה ל'בחדרי חרדים'. 

מבית החולים ברזילי נמסר במענה לפנייתנו: "אנחנו מכירים את האירוע ונתחקר אותו במלואו, במקצועיות ובשקיפות מלאה. תנחומינו הכנים למשפחה המתאבלת". 

סימה ביטון ע"ה בת ה-32, נטמנה אמש בבית העלמין החדש של נתיבות, כשהיא מותירה אחריה תינוקת בת שנה וחצי.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

יצויין כי זה אינו האסון הראשון הפוקד את העיר נתיבות בימים האחרונים, רק לפני שלושה ימים, הלכה לעולמה פעוטה בת חמישה חודשים שנמצאה כשהיא ללא הכרה במעון החרדי בעיר. היא עברה פעולות החייאה ע"י כוחות ההצלה, ופונתה לבית החולים סורוקה כשמצבה מוגדר אנוש. בשעות הערב, נאצלו הרופאים לקבוע את מותה לצער בני המשפחה והמכרים.

 

 

ניתוח שקדים נתיבות בית החולים ברזילי בית החולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד