ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סיפור חריג

הזעיקו אותו מבית הכנסת: "אחותך נפטרה ואחות נוספת עלתה על אקמו"

סיפור קשה שמתפרסם היום מגולל את שחווה משפחה שאיבדה אחות בשבוע שעבר, ושני אחים מאושפזים במצב קשה, כאשר הם מחוברים למכשיר האקמו הנורא, ואמם מאושפזת גם היא במצב קשה נתמכת בחמצן • כולם לא התחסנו 

הזעיקו אותו מבית הכנסת: "אחותך נפטרה ואחות נוספת עלתה על אקמו"
מחלקת קורונה בבית החולים רמב"ם צילום: רביב מיוחס

נגיף הקורונה ממשיך להכות ללא רחם. הבוקר (חמישי) מתפרסם מה שעוברת בימים אלה משפחה שנפגעה על הצד הקשה ביותר מהנגיף הקטלני.

כך מספר היום, דוד רטנר, דובר בית החולים רמב"ם בחיפה: אח המשפחה בן 51, החלים אתמול מהקורונה, אך הוא עדיין מונשם ומורדם, ומחובר למכונת אקמו-לב ריאה המחליפה את פעילות ריאותיו בעקבות הפגיעה הקשה שהן ספגו לאחר ההידבקות, וכעת הוא מאושפז בבית החולים רמב"ם כשמצבו מוגדר קשה.

אחותו הקטנה ממנו, בת ה-46, גם היא חולת קורונה, וגם היא רח"ל מחוברת למכשיר האקמו, בבית חולים אחר בצפון. ואמם של השניים מאושפזת גם היא במצב קשה, כשהיא נתמכת בחמצן.

אך הנורא מכל; אחות נוספת במשפחה נפטרה בשבוע שעבר מהתקף לב. כעת סבורים במשפחה כי הסבל הבלתי יתואר שהם עוברים נובע על רקע המצוקה הרגשית הקשה.

"אחד האחים סיפר שהזעיקו אותו מבית כנסת לבשר לו שאחות אחת נפטרה - והאחות השניה עולה על אקמו", מסר רטנר.

לנוכח המצב העגום אליו נקלעה המשפחה שלא התחסנה כלל, קרא היום דוד לציבור: "לכו להתחסן". יש לציין כי על פי גרסת המשפחה, קיבלו בני המשפחה הנחיה רפואית שלא לקבל את החיסון. 

קורונה חיסון לקורונה בית החולים רמב"ם מכשיר אקמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד