י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האשה הבטיחה בדמעות ונושעה

נס מדהים: הרופאים נתנו לצביקה שלושה ימים לחיות

הרופאים כבר הרימו ידיים והחישו את הרעייה מאלעד לניו יורק להיפרד מבעלה שנדבק בנגיף הקורונה ונותרו לו שעות ספורות לחיות. האישה האמיצה לא התייאשה ונסעה לקברו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל, למרות היות בעלה ליטאי הבטיחה הבטחה מפליגה ובעלה התעורר כעבור 70 יום בעיתוי מפעים ושב אט אט לאיתנו וכמובן מקיים את ההבטחה 

נס מדהים: הרופאים נתנו לצביקה שלושה ימים לחיות
אילוסטרציה צילום: unsplash

הרופאים אמרו לאשתו של צביקה גוטסמן, שהיה מאושפז בניו יורק בשיא מגיפת הקורונה, כי נותרו לו עוד 3 ימים לחיות. אשתו החליטה לא לוותר ונסעה לאוהל ציונו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל בניו יורק, שם הבטיחה הבטחה לא שכיחה.

רעייתו של צביקה גוטסמן, המתגורר באלעד, סיפרה סיפור מרגש לרב שבתאי וינטרוב, כי בעלה נסע לניו יורק במסגרת עבודתו בשיא מגיפת הקורונה, שם הוא נדבק בנגיף, והובהל לבית חולים, הוא היה מורדם ומונשם ומצבו היה חמור.

על פי הפרסום באתר Colive, האישה היתה לבדה באלעד עם ילדיהם, וקיבלה טלפון שהיא צריכה למהר לניו יורק כי מצבו של בעלה עגום מאוד, "ללא תקווה להחלמה", כך אמרו הרופאים. האשה סיפרה כי "הוא עבר החייאה, אבל עם כל הבעיות, בנוסף לרמת הסוכר הגבוהה שלו, הסבירו לי שזה עניין של שעות", להתכונן לנורא מכל ח"ו.

עוד סיפרה כי "לא הייתה לי אשרת כניסה לארה"ב, וכמה עסקנים התערבו כדי לאפשר לי לטוס לארה"ב. עליתי על הטיסה והייתי הנוסעת היחידה, המטוס היה ריק לגמרי".

"כשהגעתי לניו יורק ביום חמישי, הרופאים שלו אמרו לפני שבת שהסיפור יהיה מאחורינו חלילה, החלטתי שאני לא אוותר בשום אופן. בעלי אכן ליטאי, ובכל זאת אני באה מבית חסידי צאנז, נסעתי לאוהל של הרבי מליובאוויטש בקווינס".

האשה סיפרה כי במשך 4 שעות רצופות, היא התפללה ובכתה בציון ואמרה בזה הלשון: "בעלי ליטאי והוא עדיין לא סיים את שליחותו בעולם ומעולם לא למד תניא", היא סיפרה כי היא הבטיחה בשם בעלה שהיה על ערש דווי שאם ישרוד, הוא יתחיל ללמוד את התניא, היא סיפרה גם שהיא הבטיחה שהיא תחזור להודות כשיהיה שינוי חיובי.

היא סיפרה עוד, כי "יום אחרי שהייתי באוהל, הרופא אמר לי שיש שינוי, לפתע, בעלי פקח את עיניו, בהתחלה חשבתי שאלו הם הרגעים האחרונים שלו, אז התחלתי לדבר איתו, אבל הבנתי שהוא משתפר, למחרת חזרתי לאוהל להגיד תודה".

היא סיפרה כי "ביום ראשון בלילה, ערב י"ט בכסלו, בעלי התעורר לראשונה. הוא היה מורדם ומונשם במשך 70 יום, והתעורר ביום שבו שוחרר האדמו"ר הבעל התניא מהכלא הרוסי".

אחרי תקופה בעלה השתחרר מבית החולים, הוא חזר לחיק משפחתו באלעד והמשיך להתאושש. מאז הוא מקיים את ההבטחה ולומד את התניא ומשתתף בשיעור תניא בקהילת חב"ד באלעד.

מורדם ומונשם תניא ספר התניא קורונה ליטאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד