כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מתגבשים כתבי אישום

אוהדי כדורגל עודדו את חמאס: "שלחו היהודים לגז"

אוהדי כדורגל באנטוורפן תועדו כשהם מצדיעים כמו הנאצים, משבחים את חמאס וקראים לארגון להכניס את כל היהודים לתאי הגזים ולשרוף אותם | המשטרה חוקרת ומתגבשים כתבי אישום נגד המעורבים

אוהדי כדורגל עודדו את חמאס: "שלחו היהודים לגז"
איצטדיון. אילוסטרציה צילום: unsplash

עשרות אוהדי כדורגל באנטוורפן שבבלגיה, צולמו בהצדעות נאציות, תוך כדי קריאות על חמאס והגזים ו'שורפים יהודים'.

המשטרה חוקרת תיעודים שהופיעו ברשתות החברתיות בתחילת השבוע, בהם נראים אוהדי כדורגל באנטוורפן, שרים שירים נגד יהודים. התקרית התרחשה במסעדה ליד אצטדיון כדורגל.

האוהדים קראו: "אבא שלי היה בקומנדו, אמא שלי הייתה באס אס, ביחד הם שרפו יהודים, כי יהודים נשרפים הכי טוב, חמאס תשלחו את היהודים לגז", תוך כדי הצדעות הנאצים. כך דיווחו כלי תקשורת בבלגיה.

על פי הדיווח, משטרת אנטוורפן פתחה בחקירה בעקבות מספר סרטונים מזעזעים, בהם ניתן לראות ולשמוע כיצד האוהדים מעודדים את חמאס, וצועקים "חמאס תשלחו את כל היהודים לגז".

הסרטונים פורסמו ביום שני האחרון בעמוד האינסטגרם שבו חוליגנים בלגים מגיבים ומשבחים זה את זה על מעללים שהם מבצעים, התיעודים שצולמו מחוץ לאצטדיון, מראות כיצד חברי הגרעין הקשה של הקבוצה מבצעים סיסמאות אנטי-יהודיות ונאציות. וצועקים "זיג הייל", הם גם שרו שירים נגד המשטרה, מלאים בגידופים.

משטרת אנטוורפן נקטה מיד בפעולה לאחר שהתיעודים הגיעו לידיה וכי התובע הציבורי מגבש כתבי אישום.

אנשי האצטדיון גינו את התיעודים. מקבוצת, בירסחוט, נמסר לתקשורת, כי "הקבוצה מבקשת להבהיר לאוכלוסייה היהודית שאין מקום לחוליגנים כאלה, לא באצטדיון שלהם ולא מחוצה לו".

תאי גזים אנטוורפן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד