כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"מנעו אירוע עם נפגעים רבים"

ניסיון פיגוע דקירה בשומרון, המחבל נורה

לוחמי צה"ל ירו לעבר מחבל שניסה לבצע פיגוע דקירה בצומת גיתי אבישר בשומרון | ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיע לזירת הפיגוע: "הלוחמים חתרו למגע ומנעו אירוע עם נפגעים רבים חס וחלילה"

ניסיון פיגוע דקירה בשומרון, המחבל נורה
זירת הפיגוע בצומת גיתי אבישר צילום: הצלה ללא גבולות

מחבל פלסטיני ניסה לבצע הבוקר (שישי) פיגוע דקירה בצומת גיתי אבישר בשומרון. המחבל רץ לעבר תחתנת האוטובוס כשהא עם סכין שלופה, בעת שמבקום עמדו לוחמים ואזרחים. לוחמי צה"ל קראו לו לעצור, וכשלא נענה לקיראתם, הם ירו בו. מצבו של המחבל לפי שעה מוגדר קשה.

מדובר צה"ל נמסר כי הפרטים בדיקה. "לפני זמן קצר התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה סמוך לצומת גיתי אבישר שבמרחב החטיבה המרחבית אפרים. המחבל נוטרל", נאמר בהודעת הצבא.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיע לזירת הפיגוע ואמר כי "ממשלת ישראל מאבדת את ההרתעה". לדבריו: "שוחחתי עם מח"ט אפרים אלמ מורדי וויס. הודיתי לו ובאמצעותו לכל חיילי חטיבת אפרים היקרים, שפעלו כפי שמצופה מהם: חתרו למגע ומנעו אירוע עם נפגעים רבים חס וחלילה".

"חיילי צהל הם הגיבורים של עם ישראל כולו וההתיישבות בשומרון, בכל העם מחבקים אותם ומחזקים אותם", הוסיף דגן. ראש מועצת שומרון תקף את הממשלה ואמר: "ממשלת ישראל למרבה הצער פוגעת בהרתעה, ומאבדת את ההרתעה פעם אחר פעם, אנחנו רואים את זה בנסיונות פיגועים בפיגועים קשים, שוב ושוב. אני קורא לממשלת ישראל להתעשת, וללמוד מחיילי צהל איך נלחמים בטרור".

"עם הטרור לא עושים משא ומתן, את הטרור לא מחבקים. את הטרור מנצחים, ובטרור נלחמים ומדבירים אותו. אנחנו נהיה חזקים, ההתיישבות בשומרון יחד עם צהל יחד עם כל עם ישראל, נתגבר על הטרור ונבנה את הארץ", סיים יוסי דגן.

פיגוע מחבל גיתי אבישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד