א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

אנטישמיות בוויליאמסבורג: בן 7 הוכה באכזריות

ילד חרדי הותקף באכזריות במעלית ביתו בוויליאמסבורג בידי כנופיית צעירים • הילד פונה לבית חולים • שכן: "הכנופייה מנסה לגרש את היהודים מהבניין"

אילוסטרציה. צילום: ארכיון
אילוסטרציה. צילום: ארכיון

האנטישמיות עולה מדרגה בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין: ילד בן 7 הוכה עד זוב דם בעת שעלה במעלית לביתו שבקומה ה-11.

המקרה אירע ביום רביעי בשבוע שעבר בבניין בן 11 קומות, ברחוב קליימר מספר 130 בשכונת ויליאמסבורג, הבית שבו הוצתו לפני כחודש 11 מזוזות.

הילד בן ה-7 חזר לביתו ביחד עם אביו, וביקש לעלות לביתו לבדו. הילד נכנס למעלית ולחץ על כפתור הקומה ה-11. אלא שכעבור דקה שמע האב צעקות. האב מיהר להשיב אליו את המעלית ולמול עיניו של האב, נראה הילד יושב על רצפת המעלית ודם רב ניגר מראשו.

האב מיהר להזעיק את כוחות 'הצלה' והמשטרה. הילד המבוהל, שפונה לבית החולים, סיפר כי באחת הקומות, בדרכו לביתו, נעצרה המעלית, וקבוצת צעירים נכנסו פנימה. הצעירים שאלו את הילד מסולסל הפאות, אם הוא מתגורר בבניין, וכשהילד השיב בחיוב, הם תקפו אותו באלימות.

לאחר מכן עצרו הצעירים את המעלית וברחו.

יואליש אנגלנדר המתגורר בשכנות אמר כי המשטרה מעריכה שמדובר בשכנים לא יהודים המתגוררים בבניין רב הקומות, המנסים למרר את חיי הדיירים היהודים כדי לגרום להם לעזוב את הבניין.

לדברי אנגלנדר, מדובר באותה כנופיה שהציתה לפני חודש את המזוזות בבניין: "כל יום יש פה בבניין גרפיטי אנטישמי על קירות המעלית, על קירות חדר המדרגות, המשטרה לא מתייחסת מספיק בחומרה לנעשה בבניין. לא פלא שהשכנים הגויים רואים בכך אור ירוק להמשיך במעלליהם, אם המשטרה לא תפעל בהקדם לתפוס את הפושעים, לא אתפלא אם בפעם הבאה הם יהרגו פה מישהו או יציתו פה דירה. המכות שהילד הקטן חטף הן בהחלט עליית מדרגה".
ויליאמסבורג ילד אנטישמיות מכות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד