כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצפצף על העם

סגן השר עידן רול חגג ללא מסכה במסיבה צפופה

בצל ההתנכלות לקיום הילולת הבאבא סאלי: סגן שר החוץ עידן רול מ'יש עתיד' נצפה רוקד ללא מסכה במסיבה צפופה, זאת למרות הפצרות שר הבריאות והמלצות הפרויקטור. משה ארבל: "אין דין אחד לאזרחים ודין אחר לנבחרים"

סגן השר עידן רול חגג ללא מסכה במסיבה צפופה
סגן שר החוץ, עידן רול צילום: הדס פרוש, פלאש90

סגן שר החוץ, עידן רול מ'יש עתיד', חגג אמש (ליל שבת) במסיבה צפופה, כשהוא ללא מסכה. זאת, בניגוד להפצרותיהם של שר הבריאות ניצן הורוביץ וראש הממשלה נפתלי בנט.

רול, חבר בממשלה, תועד כשהוא רוקד, וצולם על ידי חברו, הזמר הראל סקעת, שהעלה את התיעוד לרשתות החברתיות.

סקעת מחק את התיעוד כעבור זמן קצר, אך עותקים ממנו הופצו כבר ברשתות, וגרמו לסערה גדולה.

התיעוד של סגן השר מגיע אחרי שבוע סוער במהלכו פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא המליץ לבטל את אירוע הילולת הבאבא סאלי זצ"ל, מחשש להידבקות המונית. אך נדמה כי ההמלצות של זרקא אינן חלות על חבר בממשלה.

כמו כן, ביום חמישי האחרון התייחס שר הבריאות ניצן הורוביץ למסיבות השנה הלועזית החדשה ואמר כי "כל אחד צריך לנקוט אחריות אישית. בהחלט תהיה אכיפה גבוהה יותר של התו הירוק במועדונים ואולמות אירועים אבל נדרשת אחריות אישית של הציבור".

מלשכתו של עידן רול מסר: "מדובר באירוע פרטי שנערך ע"פ הנחיות הקורונה. כל המשתתפים נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".

ח"כ משה ארבל מסר בתגובה לתיעוד: "כחבר בוועדת החוקה של הכנסת אני קורא ליו"ר הועדה שלא להביא מחר לדיון את תקנות הקורונה שהביאה הממשלה לאישור הועדה. ההפקרות החמורה של סגן שר החוץ מלמדת שהיא איננה ראויה לאמון הכנסת והציבור. אין דין אחד לאזרחים ודין אחר לנבחרים".

עידן רול קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד