ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תעופה עירונית

מונית אווירית: פיתוח ישראלי פורץ דרך עשוי לפתור את משבר הפקקים

Pentaxi עומדת לשנות את הדרך של אנשים רבים ברחבי העולם להתנייד בתוך הערים הגדולות • החברה מובילה פריצת דרך מהפכנית בשוק, עם פיתוח מונית אווירית אוטונומית, כאשר בפריז צפויים להשתמש בכלים אלו כבר בשנת 2024, לצורך הטסת ספורטאים אולימפיאיים • מדובר באחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשב-2021 כבר הזרימו משקיעים סכום של כ-4.3 מיליארד דולר בתחום, כשהשוק צפוי לגדול ל-190 מיליארד דולר עד 2027!

מונית אווירית: פיתוח ישראלי פורץ דרך עשוי לפתור את משבר הפקקים
מונית אווירית צילום: יח"צ

הסוף לפקקים? פיתוח פורץ דרך של חברת Pentaxi עשוי לשנות את חייהם של מיליוני נהגים ברחבי העולם ולשפר את איכות החיים של כולנו.

כבר היום, נחשבת ישראל למעצמה עולמית בכל הנוגע לפיתוח, בנייה ומכירה של כלי טיס אוטונומיים ונחשבת לחלוצה בפיתוח כלי טיס לא מאוישים. להלן נתון מדהים הממחיש את גודלה של תעשייה זו:  כ-61% מכלי הטיס הבלתי מאוישים שנמכרים בעולם יוצרו בישראל, ארה"ב מייצרת כ-31% והיתר בשאר מדינות העולם.

לחצו כאן כדי להיות שותפים במיזם פורץ הדרך>>*

ראינו את ההצלחה הישראלית של מובילאיי בשוק מערכות הרכב. הצעד הבא הוא לראות את זה קורה בתחבורה העירונית האווירית, שם Pentaxi תוכל להוות את חוד החנית הישראלית בתחום.

הצוות של Pentaxi מורכב מחלוצי פיתוח כלי הטייס האוטונומיים בישראל, ששמו לעצמם מטרה לעמוד באחד האתגרים הגדולים בתחום התחבורה האווירית העירונית: להטיס משקל גדול למרחק רב. יש לציין כי בתעופה האזרחית נדרשים כלי הטיס גם לעמוד בתקני בטיחות ורגולציה מחמירים, עניין שמהווה אתגר בפני עצמו.

הצוות צלח את האתגר והגיע לחדשנות משמעותית בפיתוח כלי טיס אוטונומי עירוני להובלת נוסעים ומטען המותאם לרגולציות התעופה האזרחית. הכלי ממריא ונוחת אנכית (VTOL) והוא פורץ דרך בטווח הטיסה ובזמן הטיסה הארוך שהוא מאפשר, בבטיחות הטיסה וביעילות האווירודינמית.

Pentaxi הגישה מספר פטנטים הנדסיים לרישום וכבר בקרוב צפויה להטיס את הדגם השלישי של הכלי. החברה מתכננת חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה וכך לפרוץ לשוק הגלובאלי בשנת 2024-25, כשהרגולציה לכניסת כלים אלה נמצאת בתהליכים בעולם ובשנים אלו כבר יטוסו טיסות מסחריות (הוועד האולימפי הודיע שבאולימפיאדת פאריז 2024 הוא מתכוון להטיס ספורטאים וצוותים באמצעות כלים אלו).

מדובר בשוק מתפתח עם פוטנציאל שוק המוערך ב-190 מיליארד דולר ב-2027 וצמיחה גדולה בהמשך.

פני החברה לאקזיט או הנפקה, כשחברות אחרות הפועלות בתחום ביצעו גיוסים והנפקות בהיקף של מאות מיליוני דולרים כבר בשלב האב-טיפוס. כעת יש לכם הזדמנות מוגבלת בזמן להצטרף להמראה כבעלי מניות!

החברה כבר גייסה מעל 1.5 מיליון ₪ על ידי למעלה מ-100 משקיעים וזו ההזדמנות להצטרף אליהם.

*המידע המוצג חלקי ותמציתי וכפוף למלוא המידע המוצג באתר

לחצו כאן כדי להיות שותפים במיזם פורץ הדרך>>

מונית פיתוח ישראלי פקקים תעופה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד