כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בזכות השרטוט מהכפר

נחטף בגיל 4 ומצא את אימו לאחר יותר מ-30 שנה

לי ג'ינגוויי, שנחטף בגיל 4 מצא את משפחתו הביולוגית לאחר שפרסם שרטוט מפה של הכפר בו גדל. המשטרה הסינית איתרה את אמא שלו, ואתמול נפגשו השניים  

נחטף בגיל 4 ומצא את אימו לאחר יותר מ-30 שנה
אילוסטרציה צילום: freepik

אזרח סין שנחטף לפני למעלה מ-30 שנה, פגש את אמו הביולוגית וזאת לאחר שפרסם ברשתות החברתיות שרטוט מהכפר בו גדל.

לי ג'ינגוויי גבר סיני בן 37, היה בן 4 עת שנחטף ע"י ביתו במחוז יונאן. לי נמכר לרשת של סחר בילדים, ונמסר למשפחה שחיה בלנקאו במחוז חנאן - במרחק של כ-1,800 ק"מ מהמקום שבו גדל. במשך השנים הוא לא הצליח למצוא את משפחתו הביולוגית. אחרי ששמע שסינים שנחטפו בילדותם הצליחו להתאחד עם הוריהם בזכות מידע שפרסמו ברשתות החברתיות, החליט לפעול באופן דומה.

ג'ינגוויי שרטט בכתב יד של מפת הכפר שבו גדל והעלה את התרשים לאפליקצית Douyin כשהוא מוסיף בתיאור ע"י המפה: "איני זוכר את שם הכפר או את הרחוב שבו גרתי, נלקחתי לחנאן על-ידי שכן קירח, בסביבות 1989, כשהייתי בערך בן ארבע. זו מפה של אזור הבית שגדלתי בו, ששרטטתי מהזיכרון." וסיים בבקשה לסייע לו למצוא את הוריו הביולוגיים.

ג'ינגוויי סיפר שאחרי החטיפה בני זוג בשנות ה-40 לחייהם קנו לו בגדים ולקחו אותו ברכבת למשפחה המאמצת שלו - שהתייחסה אליו היטב. זמן קצר אחרי שנחטף הוא החל לצייר על בסיס קבוע - מה שעזר לו לזכור את המקום שבו גדל. המשטרה החלה בחודש שעבר לבחון את המפה שהוא שרטט - היא גילתה באיזה כפר מדובר, ולבסוף לאחר שערכו בדיקות DNA הגיעו להתאמות עם אם מקומית שבנה הקטן נעלם לפני שנים, ואחדו בין השניים.

 

 

 

 

 

 

 

חטיפה איחוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד