י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נמצא ריח לא אופייני"

שופרסל: הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר

חברת שופרסל קוראת הערב לציבור לקוחותיה שלא לצרוך את המוצר 'עוגיות לפעוטות בצורת אותיות' - בשל דיווח של היצרן כי נמצא בחלק מהאריזות "ריח לא אופייני" | בחברה הודיעו כי המוצר ירד ממדפי הרשת - וכי הלקוחות שהספיקו לרכוש יפנו אליהם ויקבלו החזר כספי 

שופרסל: הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר
עגלת קניות צילום: pexels

חברת שופרסל קוראת היום (ראשון) ללקוחותיה, שלא לצרוך את המוצר 'עוגיות לפעוטות בצורת אותיות'. הודעת החברה נובעת בשל הודעת היצרן כי נמצא "ריח לא אופייני בחלק מהאריזות". 

"בהמשך לפניית היצרן "הגביע מוצרי וופלים בע"מ" החברה פעלה לאיסוף המוצר ממדפי הרשת והציבור מתבקש שלא לצרוך אותו", נמסר הערב משופרסל. 

פרטי המוצר הם: אריזת עוגיות לפעוטות בצורת אותיות שמשקלה - 180 גרם. קוד המוצר - 7296073413134, והוא נמצא תחת המותג 'שופרסל', ועם סימון שממליץ כי עדיף להשתמש לפני התאריך- 14/03/2022. 

המוצר כאמור, מיוצר על ידי חברת "הגביע מוצרי וופלים בע"מ" ומשווק תחת המותג שופרסל BABY.

"ברצוננו להדגיש כי מתוך זהירות ואחריות לציבור לקוחותינו, המוצר הורד ממדפי הרשת והציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר", הבהירו בשופרסל. 

לדברי החברה, לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגינו. "בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-68-68-68 או באמצעי התקשורת הדיגיטליים המופיעים באתר", נמסר 

שופרסל עוגיות אותיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד