ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בת קדושים

בד"ה: הבת של הרבי והנכדה של ה'אמרי חיים'

הלכה לעולמה הרבנית מינקה חשין ע"ה, בתו של בעל ה'אמרי נפתלי' מדז'יקוב ויז'ניץ ונכדתו של בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ, בת 80 בפטירתה. הלוויתה מחר מקרית ויז'ניץ בבני ברק 

בד"ה: הבת של הרבי והנכדה של ה'אמרי חיים'
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: הערב (ראשון) הגיעה מירושלים, הבשורה המעציבה על פטירתה של האישה החשובה, הרבנית הצדקנית מרת מרים חשין ע"ה והיא בת 80 בפטירתה.

מרת מינקה ע"ה נולדה בהונגריה, בה' אב תש"א, לאביה האדמו"ר רבי נפתלי חיים אדלר, בעל ה'אמרי נפתלי' מדז'יקוב ויז'ניץ זצ"ל ולאמה הרבנית הינדא ע"ה, בתו של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל. 

בחיי חיותה סבלה ייסורים, וקיבלה אותם באהבה ובדומיה. בעלה, היה הרה"צ רבי מרדכי חשין זצ"ל, האדמו"ר מקאשוי, שנפטר לפני למעלה מעשור שנים.

היא אחותם של הרבנית הצדקנית מסלונים ע"ה, והאדמו"ר מדז'יקוב ויז'ניץ, שמחתן מחר את נכדתו, בת לחתנו ראש ישיבת פיטסבורג, עם נכד ראש ישיבת ויז'ניץ, עקב האבל הוא לא ישתתף בשמחה. 

אחיה הוא הרה"צ רבי מרדכי אדלר זצ"ל, רב קהל 'מנחה חדשה-דז'יקוב' בבורו פארק שנהרג בתאונת דרכים בט"ו באב תשמ"ט.

היא הותירה אחריה דור ישרים מבורך, בתה הנשואה לאדמו"ר מזידיטשוב מארה"ב, בתה הנשואה לרבי גדליה משה גולדמן נכד אדמו"רי בית זוועהיל, בתה, הנשואה להרה"צ רבי אברהם חיים חשין מאשדוד, ובתה הנשואה להרה"צ רבי חיים מרדכי כהנא מבית שמש נכד האדמו"ר מספינקא ירושלים זצ"ל. 

מסע הלוויה הלילה בשעה 12:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

האמרי חיים מויז'ניץ דז'יקוב ויז'ניץ הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד