כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ביקור מתוח

איתמר בן גביר יגיע לחיזמא: "מנסים לרצוח יהודים"

אחרי שאתמול נרגמו באבנים לפחות שני אוטובוסים, יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' מתכנן להגיע מחר לכפר הערבי חיזמא שבבנימין | במכתב למפקד מחוז ש"י ולמח"ט בנימין, הוא תהה: "מדוע אלפי תושבי בנימין והשומרון, שנוסעים בציר זה מדי יום, לא זוכים למענה מידי"

איתמר בן גביר יגיע לחיזמא: "מנסים לרצוח יהודים"
איתמר בן גביר. אילוסטרציה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

חבר הכנסת איתמר בן גביר מתכוון להגיע מחר (שני) לכפר חיזמא שבאזור בנימין, בעקבות ההתחממות באזור, כדי לבדוק, לדבריו, את הפעולות שדרכם ניתן למנוע את יידוי אבנים.

לאחר שאתמול נרגמו שני אוטובוסים בציר שליד הכפר, יו"ר 'עוצמה יהודית' שלח במהלך היום מכתב למפקד מחוז ש"י ניצב עוזי לוי ולמח"ט בנימין אל"מ אל"מ אליאב אלבז, ובו תהה מדוע לא עוצרים את משליכי האבנים.

"אירועים בהם מחבלים ערבים זורקים אבנים לעבר רכבים נוסעים ומנסים לרצוח יהודים בציר 437, הפכו לשגרה יומיומית", כתב במכתבו, והמשיך: "לא ברור מדוע המשטרה והצבא טרם עצרו את המחבלים, ומדוע אלפי תושבי בנימין והשומרון, שנוסעים בציר זה מדי יום, לא זוכים למענה מידי".

בסיום מכתבו, הודיע בן גביר כי יגיע מחר לסיור בכפר חיזמא ויבדוק אלו פעולות ניתן ליישם כדי למנוע פעולות טרור באיזור בעתיד, ו"על מנת להתרשם מהפעולות שניתן לבצע באופן מידי בסביבה".

איתמר בן גביר כפר חיזמא יידוי אבנים טרור אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד