כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
השודדים כפתו את המאבטח והגישו מים

שוד הכספות בתל אביב: כספם של מי נגנב?

חקירת שוד הכספות בתל אביב: מרשימת 29 בעלי הכספות שרכושם נגנב - עולה כי רובם הגדול אזרחי צרפת. עוד עולה כי לאחר שהשודדים כפתו את המאבטח בידיו וברגליו, הם מזגו לו כוס מים ונמלטו לאחר שהאזעקה החלה לצפצף. טרם נעצרו חשודים בביצוע השוד

שוד הכספות בתל אביב: כספם של מי נגנב?
כספת צילום: פיקסביי

שוד הכספות בתל אביב: מרשימת 29 בעלי הכספות שרכושם נגנב - עולה כי רובם הגדול אזרחי צרפת. במשטרה יבדקו אם יש קשר בין פרט זה לשני החשודים, שככל הנראה גם הם צרפתים. בתיעוד חדש שפרסם הערב (ראשון) דניאל אלעזר ב'כאן 11', ניתן לראות את הכספות הגדולות שנעקרו ממקומן זרוקות על הרצפה, דקות לאחר הפריצה.

בחברת הכספות "רותניום" לא דרשו מהמאבטחים לשאת נשק, וזאת למרות שבמקום מופקד כסף ורכוש רב בשווי שמוערך בעשרות מיליוני שקלים. גם ביום חמישי האחרון כשהמקום נפרץ, המאבטח לא נשא נשק. רק כעת, כחלק מהפקת הלקחים של החברה ובניסיון למנוע אירועי שוד נוספים, המאבטחים יידרשו להיות חמושים.

עוד עולה מהחקירה כי לאחר שהשודדים כפתו את המאבטח בידיו וברגליו, הם מזגו לו כוס מים ונמלטו לאחר שהאזעקה החלה לצפצף. גם כעת, 72 שעות לאחר המקרה, במשטרת מרחב ירקון טרם עצרו את החשודים במעשה.

רעולי פנים כפתו את המאבטח: שוד נועז במרכז תל אביב

בתוך כך, הבוקר הגיעו בזה אחר זה בעלי הכספות למתחם המאובטח שנפרץ ביום חמישי האחרון ברחוב אחד העם בתל אביב. כמה מהלקוחות הביעו זעם על התנהלות החברה. לטענתם הכספת שלהם נפרצה ורכושם נגנב ולמרות זאת, נציגי החברה טרם יצרו איתם קשר ועדכנו אותם בנושא. מחשש להתפרעות של הלקוחות הזועמים הגיעו למקום גם שוטרים. גם נציג חברת הביטוח של חברת 'רותניום' הגיע למקום וביקש להרגיע את הלקוחות.

אחד מבעלי הכספות אמר ל'כאן 11': "יש שם כאוס לא נורמלי. אני מודה לאלוקים שהכול בסדר. לפני 15 שנה פרצו לנו לבית ורוקנו אותו. החלטנו להעביר לבנק הפועלים. אחר כך כל הבנקים סגרו את הכספות, אז העברנו את זה למקום פרטי".

שוד תל אביב כספות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד