י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מכינה קדם אקדמית ב'מכון מגיד' - עתיד כלכלי ברמה גבוהה

מחפשים להשלים לימודי תואר מקצועי נחשב? • רוצים לעשות זאת באוניברסיטה העברית, אך במסגרת חרדית ראויה? • מכון מגיד משיק: מכינה כללית ללימודים אקדמאים • ידיעה אינפורמטיבית

מכון מגיד
מכון מגיד

בשורה משמחת לציבור החרדי: מכון מגיד, הקמפוס החרדי מיסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים, מסיים את ההרשמה למכינה הכללית ללימודים אקדמאים, שתיפתח בכ"ה סיוון תשע"ג [3.6.2013] במבנים המפוארים והמשוכללים של האוניברסיטה, תוך הפרדה מלאה בין גברים לנשים ובהתאמה ייחודית לצרכיו של התלמיד החרדי.

כזכור, בחודש שעבר נפתחה בהצלחה מרובה המכינה הקדם אקדמית ללימודי מקצועות הרפואה של הקמפוס החרדי, אשר תלמידיה יוכלו להבטיח את עתידם הכלכלי באמצעות לימוד מקצוע מהמורים הטובים ביותר ובכלים האיכותיים ביותר שהועמדו לרשותם.

רמתם הגבוהה של הלימודים בקמפוס נובעת מכך שמדובר במרצים מהשורה הראשונה של האוניברסיטה העברית, ובהתאמתה של תכנית הלימודים לרמתו של כל תלמיד. לאחר שישלים את לימודיו במסגרת המכינה, יוכל התלמיד להתקדם ולהשלים רכישת השכלה גבוהה בכל תחום התמחות בו יחפוץ.

במכון מגיד מציעים לתלמידים גם מגוון כלים לסיוע חיצוני, כדי להקל עליהם ככל שניתן בחיי היומיום, במסגרת המכינה ניתן לקבל תגבור, סיוע, ליווי אישי ותמיכה כלכלית לזכאים, זאת בתוספת לכך שהלימודים מתקיימים בשעות גמישות, עם אפשרות ללימודי ערב או בוקר, ועבור כיתת הנשים מוצע אף סיוע בשמרטפות על הילדים.

ההרשמה מצויה כבר לקראת סיום, כאשר נותרו עדיין מקומות בודדים. התקשרו כבר היום לטלפון: 073-2646780, והצטרפו להצלחה האקדמית המפורסמת של האוניברסיטה העברית ובנו את עתידכם הכלכלי והמקצועי.
אקדמיה לימודים מכינה הרשמה מגיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד