י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
תופעה נדירה

האזרחים סיפרו: ראינו דגים נופלים מהשמים

תושבים בעיירה בארצות הברית נדהמו לגלות גשם של דגים, לאחר שתי סופות שפקדו את האזור. אחד התושבים סיפר: "היה רעם וכשפתחנו את הדלת הסתכלתי החוצה וירד גשם חזק מאוד ודג פגע באדמה, ואז אמרתי לחבר שיורד גשם דגים"

האזרחים סיפרו: ראינו דגים נופלים מהשמים
אחד הדגים שנפל מהשמים צילום: The City of Texarkana

טקסרקנה, עיירה המשתרעת על פני שתי מדינות בארצות הברית, טקסס וארקנסו, שתיהן חוו סערה ביום רביעי האחרון, לאחר שדגים הומטרו לכאורה מהשמים. שתי סופות נשבו באזור ולאחר שהתפוגגו, תושבים בשתי המדינות גילו שהאדמה זרועה דגים מתים.

לפי חשבון הפייסבוק של העירייה טקסרקנה The City of Texarkana בטקסס, תופעה זו מכונה 'גשם של בעלי חיים' ומתרחשת כאשר חיות מים קטנות נסחפות במפלי מים המתרחשות על פני כדור הארץ.

ג'יימס אודירש, תושב טקסס אמר לערוץ WCIA כי שמע רעשים חזקים בחוץ. "היה רעם וכשפתחנו את הדלת הסתכלתי החוצה וירד גשם חזק מאוד ודג פגע באדמה, ואז אמרתי לחבר שיורד גשם דגים, דגים ירדו כאן ובכל מקום".

מקרים כאלה קרו בעבר עם חיות מים קטנות אחרות כולל צפרדעים וסרטנים. התופעה הזו לא מתרחשת רק בארה"ב, גשם של דגים ירד באוסטרליה רק ​​בשנה שעברה.

התופעה של "דגים יורדים מהשמים" היא תוצאה של תופעה מטאורולוגית נדירה שבה נד מים הנע על פני המים שואב יצורים קטנים כמו דגים וצפרדעים, ונושא אותם עד שהם מאבדים כוח ונופלים על אנשים המומים. רוחות חזקות שנוצרו על ידי סופות טורנדו או הוריקן יכולות גם לשלוח חיות קטנות לרדת מהשמיים.

בעבר דווח בארה"ב על מקרים דומים, בהם נראו גם צפרדעים וקרפדות נופלות מהשמיים. בשנת 2017, דגים נפלו מהשמיים מעל בית ספר יסודי בקליפורניה.

טקסס דגים סופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד