כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פרויקט של 'אגודת ישראל'

ניו יורק: סיוע לבעלי בתים שמתקשים לשלם את המשכנתא בגלל המגיפה

קרן הסיוע לבעלי דירות של מדינת ניו יורק, תעניק סיוע לבעלי בתים המפגרים בתשלומי המשכנתא, מס רכוש, חשבונות מים או ביוב, וכן לבעלי דירות במתחמי דיור המפגרים בתשלומי התחזוקה

ניו יורק: סיוע לבעלי בתים שמתקשים לשלם את המשכנתא בגלל המגיפה
שמים כחולים בניו יורק. אילוסטרציה צילום: unsplash

'הארגון לסיוע מבנקים', פרויקט של אגודת ישראל באמריקה, הודיע בימים אלה על הזדמנות עבור בעלי דירות או בתים במדינת ניו יורק, המתקשים בתשלומי המשכנתא בעקבות מגפת הקורונה, כי הם יכולים לקבל סיוע מקרן מיוחדת של מדינת ניו יורק.

כפי שסוכם עם נציגי אגודת ישראל, קרן הסיוע לבעלי דירות של מדינת ניו יורק, שהוקמה ומנוהלת על ידי 'פרויקט חידוש הבתים והקהילה' של מדינת ניו יורק, תעניק סיוע לבעלי בתים עם הכנסות נמוכות עד בינוניות, המפגרים בתשלומי המשכנתא, מס רכוש, חשבונות מים או ביוב, לבעלי דירות במתחמי דיור המפגרים בתשלומי התחזוקה, וכן לבעלי דירות בבניה טרומית המפגרים בהחזרת תשלומי הלוואה כנגד מיטלטלין או חוזי תשלומים קמעונאיים.

בנוסף לכך, קרן הסיוע פועלת בשותפות עם משרדו של פרקליט מדינת ניו יורק בשתדלנות מול גופים המעניקים הלוואות משכנתא ושירותי משכנתא, להבטיח כי בעלי הדירות יקבלו את כל ההקלות העומדות לרשותם לפי החוק הפדרלי והמקומי. הקלות אלה כוללות תנאים להארכת המשכנתא, דחיית תשלומים חסרים או סכומי הבלגה ושערי ריבית נמוכים יותר שיפחיתו את סכומי התשלומים החודשיים.

נציגי אגודת ישראל פועלים לצד אנשי הקרן של ניו יורק כדי לסייע לפונים, וכל מי שעומד בקריטריונים יוכל לקבל סיוע כלכלי שיעזור לו להשלים את התשלומים החסרים, להפחית את החוב במשכנתא ולהתאים את התשלומים החודשיים לאפשרויות הכספיות שלו.

בין היתר סוכם, כי יינתן סיוע של דחיית תשלומים לחצי שנה לבעלי דירות שאיבדו את פרנסתם, וכמו כן בעל דירה שיישאר לגור בה לתקופה של חמש שנים, ההלוואה שהוא יקבל תהפוך למענק.

תשלומים אגודת ישראל אמריקה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד