ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"האיש המפואר"

נציג הקהילה היהודית בפרלמנט הביע צער על חיסול סולימאני

נציג הקהילה היהודית בפרלמנט האיראני אמר בהצהרה לתקשורת לרגל שנתיים לחיסולו של קאסם סולימאני כי הקהילה היהודית אבלה את מותו. "מביע את תנחומיי למנהיג העליון"

נציג הקהילה היהודית בפרלמנט הביע צער על חיסול סולימאני
נציג הקהילה היהודית בפרלמנט האיראני, ד"ר הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

בהצהרה לתקשורת האיראנית אמר ד"ר הומיון שמח, נציג הקהילה היהודית בפרלמנט האיראני, כי היהודים מביעים תנחומים על מותו של סולימאני.

בהצהרה נאמר, "יום השנה לחיסולו של הגנרל קאסם סולימאני, שנתיים למותו של האיש המפואר "איש הכיכר", מפקד השלום והביטחון, הסמל של הכבוד, הקנאות, האנטי-יהירות וההגנה על המדוכאים והמולדת".

עוד כתב, "הגנרל חאג' קאסם סולימאני הוא בהחלט אחד מחלוצי המהות הטהורה של המהפכה האסלאמית, והיה שמונה שנים עסוק בהגנה קדושה, ותמיד מילא תפקיד בסיוע לכינון שלום, יציבות וביטחון ברמה האזורית והבינלאומית".

עוד אמר, כי סולימאני היה "מגן על זכויותיהם של מאמיני הדתות האלוקיות, ובמהלך החתירה לאידיאלים הללו, הוא הקריב את חייו. בשם הקהילה היהודית באיראן, אני מביע את תנחומיי למנהיג העליון, למשפחתו ולאנשי איראן הנכבדים לרגל שנתיים למות הקדושים של מנהיג ההתנגדות האגדי של משמרות המהפכה האסלאמית, הקדוש חאג' קאסם סולימאני, ואני מבקש מאלוקים לעזור לשמור על האמון היקר של אותו קדוש מעונה ולהמשיך את דרכו הטהורה".

פרלמנט איראן קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד